Mietintää miehestä... (turhis :) )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhis

Vieras
Istuttiin yks päivä olkkarissa nojatuoleilla ja katteltiin jotain ohjelmaa. Sit mainostauolla kun tuli joku shampoo mainos, mies sanoi mulle: Sä voit mennä ihan koska vaan kampaajalle :) (meillä on siis ollut taloudel.tiukkaa, kun mut irtisanottiin ja ollaan eletty sillai et karsitaan turhista). Mun piti muutama kuukaus sit käydä ottaan hiustenpidennys, mut ton irtis.takia oon karsinu kaikki tollaset ja sit ajattelinkin, et omaa väriä on kasvanu sellaset 13cm ja yks päivä täs kattoin et ei toi paha väri lainkaan ja et sääsäisin pitkän pennin jos annakin hiusten kasvaa luonnollisesti. Ja siis nyt oon palaamassa työelämään, et rahaakin ois. Mitähän se ukkokulta ajatteli? Ajattelikohan se, et ihan oikeesti tekis tolle päällensä jotain, vai ajattelikohan se, et nyt kun rahaa tulee oleen enempi, niin suotakoon tuolle jotain hemmottelujutskia...?

Alkuperäinen kirjoittaja siis täh?;22346764:
mikset kysynyt?

noh, en kokenu niin tärkeeks kysyä. Ja sitä paitsi vaikka mies ei tykkäiskä tästä mun naturellista väristä, niin kasvattaisin silti ja toisekseen, mulla on sellanen mies, et jos oisin kysyny, niin se ois sanonu ton hemmottelujutskan, se ei halua koskaan loukata mun tunteita. Mut välillä kun se päästää suustaan tollaisia, niin jään niitä pohtimaan. Ja tiedän, isot on ongelmat mulla :)

Yhteistyössä