Kerroin eilen pedofiilista

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
eihän sitä uskalla lapsiansa minnekään kohta yökylään päästää,kun ei tiedä kuka on tuollainen. olitko ikinä tavannut tytön isää,ennen kun tyttö sinne meni..
Tuskin naamasta/luonteesta näkee kuka on isä on tuollainen :'(

 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1628005

Onneksi ap on kirjoittanut myös tuolla mihin ärsyttävät harmaat ei pääse kommentoimaan.

Ap:lle ja perheelle :hug:
tarviiko linkitellä toisen kirjoituksia?
ap on myös kirjoittanut eräälle AIKUISTEN keskustelupalstalle hyvinkin yksityiskohtaisen kertomuksen tapahtumista.tulisi mieleenkään sitä tänne linkittää teidän ilkuttavaksi
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1628005

Onneksi ap on kirjoittanut myös tuolla mihin ärsyttävät harmaat ei pääse kommentoimaan.

Ap:lle ja perheelle :hug:
tarviiko linkitellä toisen kirjoituksia?
ap on myös kirjoittanut eräälle AIKUISTEN keskustelupalstalle hyvinkin yksityiskohtaisen kertomuksen tapahtumista.tulisi mieleenkään sitä tänne linkittää teidän ilkuttavaksi
Samasta asiastahan kirjoittaa ja samalla palstalla.Hyvin samanlaiset kirjoituksetkin.
Ehkä mustat voivat sitten tuonnekin kommentoida =)

En minäkään sentään toiselta palstalta alkaisi keskusteluja linkittään.
 
voi jumalauta
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Mä kans olen vahvasti sitä mieltä että tää on sairasta provoa. Joka ainoa valveilla oleva tyttölapsen äiti on ton ikäselle opettanut mitkä asiat ovat sellaisia mitä ei tehdä ja miten tällaisissa tilanteissa itseään puolustetaan.

Lisäksi se että eiks tällä pedofiililla ollut vielä jalkakin paketissa, eli pakomahdollisuuus on tytöllä ollut. Mä en usko , en sitten ollenkaan tähän juttuun.
sä voit urpo kertoo ton sit jokaiselle muulle lapselle jota on käytetty hyväksi. siis ei luoja sä oot kyllä tyhmä. jos jotakin pitäis veikata provoksi niin se on sinä!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Mä kans olen vahvasti sitä mieltä että tää on sairasta provoa. Joka ainoa valveilla oleva tyttölapsen äiti on ton ikäselle opettanut mitkä asiat ovat sellaisia mitä ei tehdä ja miten tällaisissa tilanteissa itseään puolustetaan.

Lisäksi se että eiks tällä pedofiililla ollut vielä jalkakin paketissa, eli pakomahdollisuuus on tytöllä ollut. Mä en usko , en sitten ollenkaan tähän juttuun.
Minun ystäväni isä käytti tyttöään seksuaalisesti hyväkseen. joka kerta tyttö oisi voinut paeta, mutta lamaantui eikä osannut lähetä pois. Ei edes osannut pyytää apua tai kertoa muille. Lapsi on tuommosessa tilanteessa niin peloissaan, ettei tiedä mitä pitää ztehdä ja usein ztekeevät, kuin käsketään. Ennen en ole kirosanoja täällä käyttänyt, mutta nyt täytyy. V*tun nuija!
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Mä kans olen vahvasti sitä mieltä että tää on sairasta provoa. Joka ainoa valveilla oleva tyttölapsen äiti on ton ikäselle opettanut mitkä asiat ovat sellaisia mitä ei tehdä ja miten tällaisissa tilanteissa itseään puolustetaan.

Lisäksi se että eiks tällä pedofiililla ollut vielä jalkakin paketissa, eli pakomahdollisuuus on tytöllä ollut. Mä en usko , en sitten ollenkaan tähän juttuun.
Ratkaisetko sä sodatkin opettamalla näitä osapuolia?
 
:(
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Mä kans olen vahvasti sitä mieltä että tää on sairasta provoa. Joka ainoa valveilla oleva tyttölapsen äiti on ton ikäselle opettanut mitkä asiat ovat sellaisia mitä ei tehdä ja miten tällaisissa tilanteissa itseään puolustetaan.

Lisäksi se että eiks tällä pedofiililla ollut vielä jalkakin paketissa, eli pakomahdollisuuus on tytöllä ollut. Mä en usko , en sitten ollenkaan tähän juttuun.
oletko tosissasi??!! että lapsen syy kun ei ole puolustautunut?kymmenen vuotias AIKUISTA miestä vastaan???!!! miten kieroutunut sun mieli oikein on? ja pakomahdollisuus? siis ihan oikeesti, tässä on kyse lapsesta
 
harma
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Mä kans olen vahvasti sitä mieltä että tää on sairasta provoa. Joka ainoa valveilla oleva tyttölapsen äiti on ton ikäselle opettanut mitkä asiat ovat sellaisia mitä ei tehdä ja miten tällaisissa tilanteissa itseään puolustetaan.

Lisäksi se että eiks tällä pedofiililla ollut vielä jalkakin paketissa, eli pakomahdollisuuus on tytöllä ollut. Mä en usko , en sitten ollenkaan tähän juttuun.

Siis mitä vittua?! Näitä tapauksiahan on vaikka miten paljon. Totta kai lapsi menee hämilleen tuollaisessa tilanteessa! Ei siinä auta vaikka äiti ois miten opettanut että jos setä hiplaa niin pure. Eihän tollasesta halua lapselle edes kertoa, voi alkaa pelätä.

Pedofiilit on äärimmäisen taitavia manipuloijia, ei lapsi osaa ajatella kuin aikuinen ja on helposti puhuttavissa! Sua pitäs vähän tirvasta.. ai että pistää vihaksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Mä kans olen vahvasti sitä mieltä että tää on sairasta provoa. Joka ainoa valveilla oleva tyttölapsen äiti on ton ikäselle opettanut mitkä asiat ovat sellaisia mitä ei tehdä ja miten tällaisissa tilanteissa itseään puolustetaan.

Lisäksi se että eiks tällä pedofiililla ollut vielä jalkakin paketissa, eli pakomahdollisuuus on tytöllä ollut. Mä en usko , en sitten ollenkaan tähän juttuun.
Niinhän ne aikuisten raiskauksetkin on provoja vaan. Kyllähän aikuinen tietää, ettei saa antaa toisen aikuisen raiskata, onhan vanhemmat niin opettanut. Ja pakoonkin aina pääsee.
:headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Mä kans olen vahvasti sitä mieltä että tää on sairasta provoa. Joka ainoa valveilla oleva tyttölapsen äiti on ton ikäselle opettanut mitkä asiat ovat sellaisia mitä ei tehdä ja miten tällaisissa tilanteissa itseään puolustetaan.

Lisäksi se että eiks tällä pedofiililla ollut vielä jalkakin paketissa, eli pakomahdollisuuus on tytöllä ollut. Mä en usko , en sitten ollenkaan tähän juttuun.
Mä kyllä tiedän ettei tämä ole mitään sairasta provoa joten nämä spekuloinnit voinee lopettaa nyt ihan samantien.
 
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Mä kans olen vahvasti sitä mieltä että tää on sairasta provoa. Joka ainoa valveilla oleva tyttölapsen äiti on ton ikäselle opettanut mitkä asiat ovat sellaisia mitä ei tehdä ja miten tällaisissa tilanteissa itseään puolustetaan.

Lisäksi se että eiks tällä pedofiililla ollut vielä jalkakin paketissa, eli pakomahdollisuuus on tytöllä ollut. Mä en usko , en sitten ollenkaan tähän juttuun.
Vetää todellakin sanattomaksi tällainen idiotismi :eek: Kerrotko sitten syyn, miksi meidän lakikirjastamme löytyy laki, joka kieltää raiskauksen, jos pieni lapsikin pääsee joka ikinen kerta karkuun tuosta noin vaan? Sun kaltaiset siellä varmaan rangaistuksiakin jakelee ja päähän pedoja taputtelee sillä "kyllä nyt jokainen tyttölapsi (ja tietysti aikuinen nainenkin) osaa karkuun juosta jos haluaa" :kieh:
 
usva
Eikö noita ("tää on varmaan provo" ja "lapsen ois pitäny osata puollustautua" ) kirjoituksia voisi poistaa?
Itse hyväksikäytettynä lähes oksensin kun luin nuo.

Ap:lle ja tytölle :hug: Tuntuu hyvältä lukea että aina joskus joku noista hirviöistä jää kiinni ja saa rangaistuksen, vaikka ne rangaistukset yleensä täysin naurettavia onkin niin kirjoitit hyvin siitä että pedofiilin leima on nyt lyöty otsaan. Ehkä ympäristö antaa sen lopun rangaistuksen joka jäi vankilatuomion pituudesta pois. :kieh:
 
Hei?
Kuka toi "solmussa" oikein on?
Olen lukenut muistakin ketjuista joskus ihan pimeitä kommentteja :eek:

Ap:lle voimia!!! Tekee varmasti hyvää lapsen itsetunnolle se että pahantekijä saa rangaistuksen (vaikka se varmasti naurettava tekoon nähden onkin :( )
 
Kauheeta mitä sun tyttärelle on tapahtunu, tollasta tapausta tuskin unohtaa ikinä :( .

Mikähän vittu siinä on että noita saakelin saastoja ei voi päästää päiviltä, miks hemmetissä niitä pitää paapoa. Ja sit vielä nää lisää vitutusta täällä jotka törkeesti kommentoi että en usko tähän kirjotukseen hakee vaan huomioo tai miksei ton ikänen puolustaudu ja pakene. Haiskaa oikeesti vitulle, teijät pitäs kanssa rusikoida niin pahasti että oisitte ainakin pyörätuolissa.

Pedofiileille kovemmat tuomiot oon sitä mieltä ja siihen lisäks se että niitä sais kiduttaa niin paljon ja pahasti että joutuis kitumaan loppuelämänsä. Joutuis myös kärsii kivusta ja kaikesta muusta ja sit niillä testattais kaikki syöpä yms sellaset lääkkeet, eli joutuis koekaniineiks. Niitä sais jokainen ohimennen kiduttaa jollaki tapaa, ois oikein ja kohtuullista pedofiilien ansaita tollanen kohtelu, ne ei oo ansainnu ihmismäistä kohtelua.
 
Onneksi tapaus tuli ilmi.

Minulla on läheinen jonka hyväksikäyttö ei ikinä tullut ilmi. Ja se alkoi todella pienenä, jatkui pitkään ja piinallisesti. Muutti pois koko maasta heti täysi-ikäisenä kun oli haudannut kauheudet jonnekin mielen syvyyksiin ja oli jatkuvasti ahdistunut. Alkoi muistamaan tapahtumia uudelleen vasta aikuisena pitkän terapian jälkeen joka aloitettiin ihan muista syistä, mm. masennuksen ja anoreksian. Että näin. Syyllinen oli jo ehtinyt kuolemaan eikä ollut kohdetta johon purkaa kaikki patoutunut ahdistus ja raivo. Taistelee siis yhä elämästään ulkomailla.

Kaikkea hyvää teille ja tytölle, hyvä että olette saaneet asian selville ja tyttö saa hoitoa henkisiin vammoihinsa. :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:
Niitä sais jokainen ohimennen kiduttaa jollaki tapaa, ois oikein ja kohtuullista pedofiilien ansaita tollanen kohtelu, ne ei oo ansainnu ihmismäistä kohtelua.
Eiköhän tuo ole tullut selväksi niille jo ihan lapsena.

Onneksi me ihmiset olemme niin primitiivisiä ja yksinkertaisia otuksia, ettei meille ole annettu kykyä ajatella, mistä asiat johtuvat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:
Niitä sais jokainen ohimennen kiduttaa jollaki tapaa, ois oikein ja kohtuullista pedofiilien ansaita tollanen kohtelu, ne ei oo ansainnu ihmismäistä kohtelua.
Eiköhän tuo ole tullut selväksi niille jo ihan lapsena.

Onneksi me ihmiset olemme niin primitiivisiä ja yksinkertaisia otuksia, ettei meille ole annettu kykyä ajatella, mistä asiat johtuvat.
Tää on varmaan sarkasmia... :whistle:

Alice Millerini lukeneena olen oppinut paljonkin pedofilian syy- ja seuraussuhteista...mutta pistää se siltikin vihaksi. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:
Niitä sais jokainen ohimennen kiduttaa jollaki tapaa, ois oikein ja kohtuullista pedofiilien ansaita tollanen kohtelu, ne ei oo ansainnu ihmismäistä kohtelua.
Eiköhän tuo ole tullut selväksi niille jo ihan lapsena.

Onneksi me ihmiset olemme niin primitiivisiä ja yksinkertaisia otuksia, ettei meille ole annettu kykyä ajatella, mistä asiat johtuvat.
Tää on varmaan sarkasmia... :whistle:

Alice Millerini lukeneena olen oppinut paljonkin pedofilian syy- ja seuraussuhteista...mutta pistää se siltikin vihaksi. :/
Sarkasmiahan se. Saahan sitä vihainen olla. Kunhan ei vahingoita ketään enempää. What goes around, comes around...
 

Yhteistyössä