Kerro uusin lempparimakusi ruokamaailmasta

Tuli sitten uus herkku jonka ohi yritän mennä kaupassa jalat täristen.
Toivotaan ettei ketju mene poistoon mainonnan takia. En ole Kivikylällä töissä. :D

Eilen söin Kivikylän savujuustolla täytettyjä lihapullia. Oli i-ha-nia. :eek:


Pitää hehkuttaa, ennenku EU tietty kieltää savun maun...
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Tutustuin H K oon Siniseen, tein siitä makkarakastiketta tuppipotuille, enkä ole elämässäni kokenut suuremmoisempaa makuelämystä.
Suosittelen lämpimästi!

Enkä ole "Rättis"!!
 
vierailija
Poppamiehen kuiva-rub -mausteet. Niissä jauhoissa kun pyörittelee kanan, kalan tai possun pihvit, niin ai että. Toinen vanha, mutta minkä olen itse vasta löytänyt, on teriyaki. Se kastike meen ihan mihin vain minkä lyö grilliin :p
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
En ole ennen tykännyt avokadosta. Olen nyt muutamia kertoja maistellut ja lopulta aloin jopa tykkäämään siitä niin paljon, että syön sitä mahdollisimman usein :D
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Ite savustettu nieriä :p On siis jotain lohen sukulaisia, mutta pienempi. Kallis kuin mikä. Hitto että kun sen ite savustaa ja pistää lämpöisenä pöytään uusien perunoiden kanssa, niin et ole muuten ikinä koskaan maistanut mitään niin hyvää.
 
Ite savustettu nieriä :p On siis jotain lohen sukulaisia, mutta pienempi. Kallis kuin mikä. Hitto että kun sen ite savustaa ja pistää lämpöisenä pöytään uusien perunoiden kanssa, niin et ole muuten ikinä koskaan maistanut mitään niin hyvää.
Mä rakastan kaikkea savustettua mättöä. Smoky, smoky...
Onko makueroa kaupan savukalalla ja itse savustetulla? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä