Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:Aikaisemmin olin sitä mieltä että ehdottomasti omakotitalo mut nyt jos sais valita vapaasti niin rivitalo ois paras ratkaisu.
Toisaalta kerrostalo asuntokaan ei nyt niin hirveä ole mut jos tähän jäädään niin kesämökin hankinta on tulevaisuudessa eessä.
Alkuperäinen kirjoittaja erkko:En IKINÄ asuis rivarissa, missä pitää maksaa parikin sataa yhtiövastiketta ihan turhasta vielä lainan päälle.. Sit joku taloyhtiö sanee säännöt että mitä remppaat ja millon! ja kerrostaloissa on nää saunavuorot ja kaikki muut säännöstelyt.. huhhuh, hermo menis. En kyllä sovellu enää ( kaikki edellä mainitut asuinmuodot o kans nähneenä ) muuhun kun omakotitaloon, ja vielä mielellään naapurit yli 10 km päässä ni hyvä näin!
Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:Omakotitalossa asuisin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mun unelma olis helsingistä,sellasesta vanhasta kerrostalosta,ullakkohuoneisto,näkymät sekä kaupunkiin päin,että merelle. parveke olis iso ja siinä katolla,ei siis sellanen perinteinen parveke,jos tiiätte
ikkunalaudat olis leveet,joissa olis ihana istua ja juoda aamu-,päivä- ja iltakahvit,fiiliksestä riippuen katsella joko merta tai ihmisvilinää![]()
se olis niiiiiin unelma :heart:
tällähetkellä asutaan omakotitalossa joka on menossa myyntiin että päästään kerrostaloon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkälaisessa asunnossa asuisit jos ei olisi rahasta tms kiinni? Kerros-, rivi-, omakoti-. paritalo?
Itse pari- tai rivitalossa, tällä hetkellä kerrostalossa asumme, se tulee vaihtoehtona kolme ehdottomasti. Viimeisenä asuisin omakotitalossa.