Kouvola
Eskolanmäki ja Lehtomäki, erityisesti Salmentöyryntien seutu. Paljon kaupungin vuokra-asuntoja ja syrjäytyneitä. En muuttais sit millään.
joo, ei mullekkaa tu mielee muuta. Ahtialas jotai alueita...ehkä.Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Liipola, Mukkula nyt ainakin. Paljon kaupungin vuokrataloja.
Alkuperäinen kirjoittaja hervanta:en tajuu miten hervanta tulee aina huonoille sioille.. sillä on varmaan ikuinen huono maine.
me muutettiin hervantaan niin kaikki legandat kerrottiin ja paikka haukuttiin pystyyn,käskettiin muuttaa muualle ym ym
mutta mulla ei oo mitään pahaa sanottavaa hervannasta ja me asuttiin sentäs ihan keskustassa parvekkeelta näky koko kylä.
talo oli rauhallinen ja mukava no okei
yks leikkipuisto missä oli juoppojen kokoontumispaikka niin siellä ei tullut käytyä kun ne känniset kiros ja melttos mutta olihan siellä paljon muita leikkipaikkoja
En minä Maikkulasta ole koskaan mitään ikävää kuullut, tosin en aluetta muutenkaan hirveän hyvin tunne. Ja tusota Kaakkurista olen samaa mieltä. Vanha-Kaakkuri ja itse asissa kun uusikin kun lähtee maikkulaan päin on ihan ok, mutta se marketin ympäristö on levotonta. Mylly-Tullista taas olen kuullut useita valituksia vuokratalojen osalta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuosta Kaakkurista sen verran, että ns. vanha-Kaakkuri on kivaa aluetta, mutta "uusi" Kaakkuri= cittarin ympäristö levottomampaa.Alkuperäinen kirjoittaja Oulu:Meri-toppila, Kaukovainio, Rajakylä, Tuira, Alppila, Maikkula, Kaijonharju, Kaakkuri.