Kerro kotipaikkakuntasi huonomaineisimmista asuinalueista!

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
hervanta
en tajuu miten hervanta tulee aina huonoille sioille.. sillä on varmaan ikuinen huono maine.

me muutettiin hervantaan niin kaikki legandat kerrottiin ja paikka haukuttiin pystyyn,käskettiin muuttaa muualle ym ym
mutta mulla ei oo mitään pahaa sanottavaa hervannasta ja me asuttiin sentäs ihan keskustassa parvekkeelta näky koko kylä.
talo oli rauhallinen ja mukava no okei
yks leikkipuisto missä oli juoppojen kokoontumispaikka niin siellä ei tullut käytyä kun ne känniset kiros ja melttos mutta olihan siellä paljon muita leikkipaikkoja

entinen hervantalainen
Alkuperäinen kirjoittaja hervanta:
en tajuu miten hervanta tulee aina huonoille sioille.. sillä on varmaan ikuinen huono maine.

me muutettiin hervantaan niin kaikki legandat kerrottiin ja paikka haukuttiin pystyyn,käskettiin muuttaa muualle ym ym
mutta mulla ei oo mitään pahaa sanottavaa hervannasta ja me asuttiin sentäs ihan keskustassa parvekkeelta näky koko kylä.
talo oli rauhallinen ja mukava no okei
yks leikkipuisto missä oli juoppojen kokoontumispaikka niin siellä ei tullut käytyä kun ne känniset kiros ja melttos mutta olihan siellä paljon muita leikkipaikkoja

Osa Hervantaa on edelleen aika slummia, paljon maahanmuuttajia ja juoppoja, mutta osa taas on ihan hyvää aluetta. Eli riippu paljon missäpäin Hervantaa asuu. Tosin myös tuon huonon alueen maine on mielestäni parantnut viime aikoina.

tt
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Oulu:
Meri-toppila, Kaukovainio, Rajakylä, Tuira, Alppila, Maikkula, Kaijonharju, Kaakkuri.
Tuosta Kaakkurista sen verran, että ns. vanha-Kaakkuri on kivaa aluetta, mutta "uusi" Kaakkuri= cittarin ympäristö levottomampaa.
En minä Maikkulasta ole koskaan mitään ikävää kuullut, tosin en aluetta muutenkaan hirveän hyvin tunne. Ja tusota Kaakkurista olen samaa mieltä. Vanha-Kaakkuri ja itse asissa kun uusikin kun lähtee maikkulaan päin on ihan ok, mutta se marketin ympäristö on levotonta. Mylly-Tullista taas olen kuullut useita valituksia vuokratalojen osalta.

"jkl"
Pupuhuhta

Muista ei oo pahaa sanottavaa. Toki jostain Kangaslammelta löytyy paljon maahanmuuttajia ja mustalaisia, mutta siellä paljon pyörineenä on kyllä hyvinkin rauhallista ja mukavaa aluetta.

Ja Jyskään en muuttais Kirrinkydöntielle. Siellä on vähän liikaa huumehörhöjä.

peesi
[QUOTE="jkl";30434979]Pupuhuhta

Muista ei oo pahaa sanottavaa. Toki jostain Kangaslammelta löytyy paljon maahanmuuttajia ja mustalaisia, mutta siellä paljon pyörineenä on kyllä hyvinkin rauhallista ja mukavaa aluetta.

Ja Jyskään en muuttais Kirrinkydöntielle. Siellä on vähän liikaa huumehörhöjä.[/QUOTE]

Pupuhuhdalla on paha maine. En tiedä, paljonko siitä on legendaa ja paljonko totta.

Kangaslammella olen minäkin pyörinyt paljon (lapsena asui moni kaveri siellä ja vieläkin pari tuttua, joiden luona kyläillään) enkä koskaan oikein ymmärtänyt, miksi se olisi ikävä paikka. Isoja, hyväkuntoisia, valoisia kerrostaloasuntoja ja tavallisia perheitä kauniin lammen rannalla lähellä koulua ja päiväkotia. :)

Yhteistyössä