Kerro itsestäsi jotain yllättävää ja/tai turhaa! :)

Down siftaaja kotiäiti
Vaikeuden valinnat...ööö...


Yllättävää: -videoni löytyy jynkky tubesta
-en koskaan käytä alushousuja
-meinasin hukkua uimahallissa 30cm:n vettä

Turhaa: -olen oikeasti blondi
 
Yllättävää: Apinoitan jotakin toista ja sanon myös: olen työ- ja opiskelukavereiden aikana ihan erilainen, kuin mitä oikeasti olen.

Turhaa: Mulla oikeasti aina sukkahousut jalassa silloin, kun on vaatteet päällä. Juoksulenkilläkin.
En osaa olla ilman sukkahousuja.
 
Yllättävää:
Osaan kutoa kangaspuilla mattoja, liinoja ynnämuita sellaisia.
(Muuten olen aivan totaalisen p*ska käsitöissä)

Turhaa:
Haaveilin esikouluikäisenä asuvani isona Australiassa, ammattina balettitanssija, asuvani suurella farmilla jossa on hirveästi hevosia ja minipossuja.
Lapsia piti olla 16 tyttöä ja mies merimies. :D
 
Samamies
Yllättävää: Olen reservin luutnantti, vaikka olen hirveä pasifisti ja juttujen perusteella moni kuvittelee, että olisin sivari.

Turhaa: Olen armoitettu päässälaskija. En kuitenkaan mikään "Sademies".
 
Down siftaaja kotiäiti
Taidat olla yliliikkuva?

Tsekkaa Beightonin kriteerit, jos ei ole tuttua.

Kannattaa varoa: pahimillaan kyseessä on vittumainen vaiva, josta seuraa pahoja oireita pidemmän päälle, etenkin jos ei osaa varoa. :)

En saa spagaatista sivuspagettiin, piti oikein kokeilla.
Kaveri kyllä saa eikä sillä ole ko nivel tsägädägää. Lähinnä joku kumiukkosyndrooma:) Ei sitten vissiin ihan aina ole tuosta vittumaisesta vaivasta kyse.
 
"..."
Alkuperäinen kirjoittaja Down siftaaja kotiäiti;27124224:
En saa spagaatista sivuspagettiin, piti oikein kokeilla.
Kaveri kyllä saa eikä sillä ole ko nivel tsägädägää. Lähinnä joku kumiukkosyndrooma:) Ei sitten vissiin ihan aina ole tuosta vittumaisesta vaivasta kyse.
Koittaako tuo sun nimimerkki tarkoittaa downshiftaajaa? Vai onko tarkoituskin olla tarkoittamatta mitään?
 

Yhteistyössä