Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Turhaa: Saan jalat suorina seistessäni kädet lattialle, vaikka seison ensimmäisellä portaalla.
Yllättävää:
- Olen ujo.
Turhaa:
- Näen pimeässä paremmin kuin päivällä.
Turhaa: Mulla oikeasti aina sukkahousut jalassa silloin, kun on vaatteet päällä. Juoksulenkilläkin.
En osaa olla ilman sukkahousuja.
Yllättävää: Apinoitan jotakin toista ja sanon myös: olen työ- ja opiskelukavereiden aikana ihan erilainen, kuin mitä oikeasti olen.
Turhaa: Mulla oikeasti aina sukkahousut jalassa silloin, kun on vaatteet päällä. Juoksulenkilläkin.
En osaa olla ilman sukkahousuja.
:O Perverssiä.![]()
Valkosipulia, risti ja vaarna mukaan jos sinut on vaarana nähdä![]()
:$Todennäkösesti min nään sut aikasemmin![]()
Toinen turha:
Osaan kääntää itseni spagaatista sivuspagaattiin ja siitä toiselle puolelle spagaattiin.![]()
Taidat olla yliliikkuva?
Tsekkaa Beightonin kriteerit, jos ei ole tuttua.
Kannattaa varoa: pahimillaan kyseessä on vittumainen vaiva, josta seuraa pahoja oireita pidemmän päälle, etenkin jos ei osaa varoa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Down siftaaja kotiäiti;27124224:En saa spagaatista sivuspagettiin, piti oikein kokeilla.
Kaveri kyllä saa eikä sillä ole ko nivel tsägädägää. Lähinnä joku kumiukkosyndroomaEi sitten vissiin ihan aina ole tuosta vittumaisesta vaivasta kyse.
Taidat olla yliliikkuva?
Tsekkaa Beightonin kriteerit, jos ei ole tuttua.
Kannattaa varoa: pahimillaan kyseessä on vittumainen vaiva, josta seuraa pahoja oireita pidemmän päälle, etenkin jos ei osaa varoa.![]()