Kerran lipsautettu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neitihöpö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mutta juuri tuota en tajua kun yksi tuolla vastasi "en unohtaisi" miksi ei voisi unohtaa? kuinka voielää normaalia parisuhdetta jossei voi unohtaa yhtä mumistua sanaa? EI MITENKÄÄN. eikö anteeksi antamiseen myös kuulu että unohdetaan?

Tais mun loukkaus olla yhtä paha ku se mitä mies sano? tais ottaa sitä koville ku tokas noin pahasti takas? oon kertonu sille että jätän sen jos se sanoin mua huoraks ja sit ku tää tilanne tuli niin se oli sanomassa mut se jäi muminaks. Mut sain siitä muminasta kuitenki selvää.

totta. Ihanko oikeasti _kahden vuoden_ jälkeen vielä huomauttelet miehellesi hänen tekemästään virheestä. (vaikka saman riidan yhteydessä käytit itsekin "väärää korttia")
Siis huhhuh.
Ja minä olen luullut itseäni pitkävihaiseksi, kun jaksan mököttää miehelle vuorokauden, jos ollaan riidelty pahasti...

Alkuperäinen kirjoittaja neitihöpö:
V (vierailia) = et voisi unohtaa tätä mun tapausta? siis mähän ite alotin koko jutun sanomalla että mun exä on parempi ja palaan sen luo. onhan se nyt yhtä loukkaavaa?! :o ja mä en oo pyytäny anteeks kahden vuoden jälkeen toisinku mies, katuu ihan hirveesti ja se on kummiski vaan yks sana.
vai ootko v eri mieltä? jos nyt puhutaan tästä MUN tapauksesta.

Minulla nyt meni ohi, että vilahti.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
mutta huomioikaa tosiaan että ollaan alettu seurustelemaan 13 vuotiaina ja tästä on 2 vuotta. Mä olin siis silloin kun tää tapahtu niin 16 ja poikaystävä 17 (täyttämässä 18) eli kypsyyttä on tullut.

Kuinka vanhana sulla se exä sitten oikein oli? :o

Onko tää se vauvamasu-tyyppi taas? :o :ashamed:

kypsyyttö tullut? mistähän sen huomaa?!? voi voi...

metsänpeitto, tarkotus oli jollaki tavalla vaa piikittää. ja poikaystävä on silti ollu tosi mustis vaik olinki 13 :D tulihan sitä kaikkea sen exän kans silti tehtyä :o

mutta juuri tuota en tajua kun yksi tuolla vastasi "en unohtaisi" miksi ei voisi unohtaa? kuinka voielää normaalia parisuhdetta jossei voi unohtaa yhtä mumistua sanaa? EI MITENKÄÄN. eikö anteeksi antamiseen myös kuulu että unohdetaan?

Tais mun loukkaus olla yhtä paha ku se mitä mies sano? tais ottaa sitä koville ku tokas noin pahasti takas? oon kertonu sille että jätän sen jos se sanoin mua huoraks ja sit ku tää tilanne tuli niin se oli sanomassa mut se jäi muminaks. Mut sain siitä muminasta kuitenki selvää.

Miten sinä sitten olet voinut elää kaksi vuotta parisuhteessa kun et selvästikään ole unohtanut?

v: unohdin sen, mutta se tuli myöhemmin uudelleen mieleen jolloin aloin muistuttamaan ja syylliostämään poikaystävää. Vuosi sen jälkeen en muistanut koko asiaa, sit se tuli yhtäkkiä mieleen..

v: unohdin sen, mutta se tuli myöhemmin uudelleen mieleen jolloin aloin muistuttamaan ja syylliostämään poikaystävää. Vuosi sen jälkeen en muistanut koko asiaa, sit se tuli yhtäkkiä mieleen..

Ja siis mikä se sun pointtisi nyt olikaan?

metsänpeitto: no "ex" ja "ex" se oli juuri ennen meidän juttua. ollaan oltu exän kans paljo jälkeenpäin tekemisissä. muru on tosi mustis siitä.
Mietin vaan että teinkö virheen ku annoin anteeks? oiskohan kukaa muu ees antanu..

ennemminkii sinä olisit anteeksi pyynnön velkaa!!!!

v: pistit että "en unohtaisi" et voisi siis unohtaa tuota muminaa :o?

En. Minä en ole unohtanut sitäkään, kun mieheni suuteli toisen naisen kanssa ja silti olemme olleet senkin jälkeen toistakymmentä vuotta yhdessä.

siis tekö nyt ootte sitä mieltä että miehen huora mumina on inhimillistä ja todellakin anteeksi annettavaa sen jälkeen mitä minä sanoin? :) ja voin olla onnellinen ja nauttia elämästä ja unohtaa koko asian?

mutta voiko mielestänne sanoa kumpi tässä on ollut se "pahempi"? mies vai minä?

Onko sillä oikeesti enää edes mitään merkitystä? Te molemmat teitte typerästi; sinä vertaamalla miestäsi exään ja miehesi sanomalla sinua huoraksi. Vähän luulen että mies sanoi sua huoraksi koska halusi satuttaa sua, samallalailla kun sinä satutit häntä sanomalla että exäsi oli parempi mies.

Mäkin suuttuisin todella paljon jos mun mies sanois että sen exä on parempi nainen kun minä :kieh:

"Pahempi toistaan kumpikin teko, eikä niitä tekemättömiksi saa..."

Ei jumankauta!!! Ja nytkö olet mielestäsi kypsempi? Mun mielestä se erolla ja exän luo palaamisen uhkailu oli paljon pahempaa kuin joku äkäpäissään huorittelu YHDEN KERRAN! No mutta toisaalta, teillähän menee sitten aivan loistavan hyvin kaikki, jos joku 2 vuotta sitten teininä heitetty asia on suurin ongelmanne suhteessa ja kaihertaa vieläkin.

eli parempi vaan ajatella :"molemmat mokas, mut ei tee enään uudelleen mokaa?" eikä olla tehtykkää :) eli voin olla onnellinen ja unohtaa koko jutun. Kumpiki toimi väärin mutta ollaan opittu. vai mitä?
mutta tää on kuitenki ihan inhimillistä, eikä tällänen riita tee meistä huonoa paria/ihmisiä? :(

siis tekö nyt ootte sitä mieltä että miehen huora mumina on inhimillistä ja todellakin anteeksi annettavaa sen jälkeen mitä minä sanoin? :) ja voin olla onnellinen ja nauttia elämästä ja unohtaa koko asian?

JEP!!

Se mitä sä sanoit, oli anteeksiantamatonta.

Jos et oo provo niin toivottavasti kasvat ja pian!

Ei tollasia asioita muistella 2 vuotta jälkeenpäin. Asiat selvitetään ja kun ne on pyydetty ja annettu anteeksi niin niihin ei ole tarvetta palata.

Yhteistyössä