Mun 5 v varmaan tappaisi itsensä jos joutuisi pitämään välivuoden pk:staitse otin 5v pois päiväkodista kun vauva syntyi ja viihtyy oikein hyvin. ihana välivuosi!
Meillä myös lapsi pph.lla ja tykkää siellä käydä. Täällä ei ole avoimia päiväkoteja vaan seurakunnan kerho 1krt/viikossa ja muskari 1krt/viikossa ja ne ei kyllä meidän lapselle riittäisi.Joittenkin mielestä se on väärin.. meilläkin on 3 v. hoidossa vaikka isä onkin kotona.. poika on pph:lla ja tykkää olla siellä.. poika on vain sen takia hoidossa, että saa leikkiä saman ikäisten lapsien kanssa,kun meillä ei ole täällä ketään kellä olisi saman ikäisiä lapsia ja kaikki sukulaiset yms. ovat 750 km päässä.. joten mun puolesta saa olla hoidossa
Se voisi kuule ollakin yllättävän mukavaa ainakin meidän tytön mielestä on. Tosin minähän olen sellainen ihminen joka reissaa muksujen kanssa ympäriinsä ja jos ei muuta niin käydään shopailemassa, kerhoilemassa jne.Mun 5 v varmaan tappaisi itsensä jos joutuisi pitämään välivuoden pk:sta
Ei tuo sitä kestäisi, päiväkotikaverit on niin yyber-tärkeitä.Se voisi kuule ollakin yllättävän mukavaa ainakin meidän tytön mielestä on. Tosin minähän olen sellainen ihminen joka reissaa muksujen kanssa ympäriinsä ja jos ei muuta niin käydään shopailemassa, kerhoilemassa jne.
näin juuri.Jos itse koet olevasi kykenemätön hoitaan lastasi niin sit hoitoon ja yhteyus sossuun.Miksi lapsella olisi parempi mualla kuin kotona ( ottaen huomioon että kotona terveet, normaalit vanhemmat)
Äiti kaipaa lomaa lapsestaan????!!!!! Siis ei j*malauta ethän ole tosissasi? Joo ehkä joskus, että pääsee harrastuksiinsa tms., mutta että normaalissa arjessa pitää saada lähes joka päivä "lomaa lapsesta". Ehkä tuolla tavoin ajattelevan ihmisen olisi paras jättää lapset kokonaan hankkimatta niin saisi sitä lomaa varmasti tarpeeksi.Minusta se on ihan oikein. Olettaen, ettei lapsi ole pitkiä päiviä & joka päivä.
Äiti kaipaa lomaa lapsesta ja lapsi kaipaa lomaa äidistä & ikäistään seuraa. Ihan jees.
kyllä riittää, anna lapsen olla pieni lapsi. Käy kylässä ja kutsu muita lapsi perheitä kylään. Ei lasta aina tarvitse viedä äidin silmistä pois.Meillä myös lapsi pph.lla ja tykkää siellä käydä. Täällä ei ole avoimia päiväkoteja vaan seurakunnan kerho 1krt/viikossa ja muskari 1krt/viikossa ja ne ei kyllä meidän lapselle riittäisi.
Juu juu, sädekehämutsit ei koskaan kaipaa lomaa lapsesta, mutta minä ainakin kaipaan. Ja kirjoitinhan, että "olettaen ettei lapsi ole pitkiä päiviä & joka päivä" (hoidossa siis).Äiti kaipaa lomaa lapsestaan????!!!!! Siis ei j*malauta ethän ole tosissasi? Joo ehkä joskus, että pääsee harrastuksiinsa tms., mutta että normaalissa arjessa pitää saada lähes joka päivä "lomaa lapsesta". Ehkä tuolla tavoin ajattelevan ihmisen olisi paras jättää lapset kokonaan hankkimatta niin saisi sitä lomaa varmasti tarpeeksi.
Toisilla se äitiys tulee luonnostaan ja toisilla se on lopun ikänsä kadoksissaJuu juu, sädekehämutsit ei koskaan kaipaa lomaa lapsesta, mutta minä ainakin kaipaan. Ja kirjoitinhan, että "olettaen ettei lapsi ole pitkiä päiviä & joka päivä" (hoidossa siis).