Kerhotädille lahja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninkinonk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

ninkinonk

Vieras
Tiedän juu aihe on koluttu, mutta...

Tytön kanssa askarreltiin kerhotädeille kortit ja pienen pieni lahjakin haluttaisiin antaa, mutta olisiko ideoita? Itse ajattelin semmosta pientä pehmeää heijastinta, mutta onko se tyhmä? Suklaata tai kahvia tms en lähde viemään vaan joku ihan pieni juttu jonka lapsi voi itse viedä.

Oisko vinkkejä?

Alkuperäinen kirjoittaja ninkinonk:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Joulukuusen koriste? Mä vein tänään hoitajille kuusen koristeet :) siis poikahan ne antoi :D

Hei toihan ois ihana idea! Siis tiimariin....

Muitakin ideoita saa laittaa!

Mä vein sellaiset tosi nätit koristeet. En siis perinteisiä palloja, vaikka niitäkin löytyy tosi ihania :). Viime vuonna vein helmipallot ja nyt sellaiset kengät :). MIten olisi kynttilä, ässä arpa, jääkaapinmagneetti, muki...

Joulukuusen koriste? Mä vein tänään hoitajille kuusen koristeet :) siis poikahan ne antoi :D

Mä vein sellaiset tosi nätit koristeet. En siis perinteisiä palloja, vaikka niitäkin löytyy tosi ihania :). Viime vuonna vein helmipallot ja nyt sellaiset kengät :). MIten olisi kynttilä, ässä arpa, jääkaapinmagneetti, muki...

Mistä ostit? Seurakunnan kerhosta on kyse ja joku enkeli tms koriste ois aika ihana...

joulukuusen koriste on kyllä kiva idea, kynttilä, ja kyllä vain jopa se pieni korttikin jonka lapsi on itse tehnyt, niin lämmittää kovasti mieltä. Ja se heijastin ei ollenkaan ole huonoidea. ne on aina tarpeellisia =)

Mistä ostit? Seurakunnan kerhosta on kyse ja joku enkeli tms koriste ois aika ihana...

Tiimarista ostin alesta, maksoi 0,50e :) Enkelit olis kivat varmasti jos seurakunnan kerho on :)

Yhteistyössä