Näistä osa tais jo ollakin täällä,mutta laitetaan silti koko litania

Ja jotkut onkin näemmä aika rivojakin:ashamed:Mut kun tuolta vaa kopsasin
Älä soita mulle tän viestin jälkeen! Mä en haluu puhuu täst puhelimessa... Voidaan puhuu myöhemmin... Mun on pakko kertoo sulle yks juttu... Mä en haluu et sä kuulet tän joltain muulta... Mä tiedän et sä suutut, mut mä toivon et sä et vihais mua tän takii... JOULUPUKKIA EI OO OLEMASSA!
Hei Siiri! Haluaisin vain toivottaa sinulle oikein hyvää Pääsiäistä ja Joulua ja Uutta Vuotta 1987 täältä Altzheimerkodista. Halauksia! tv. tätisi Heikki.
Hyvää joulua ystäväni! Lahjaasi varatut rahat sijoitin päihdetyöhön. Sain niillä pikku kossun ja mäyriksen. Jatketaan tätä sitkeää työtä ensi vuonnakin.
Lumiset oksat vihreän puun, kimmeltää valoissa jouluisen kuun. Katselen tähtien hopeista nauhaa, toivotan jouluusi lämpöä, rauhaa.
Jotku saa sen maatte, jotku seiste, jotku eres jotku takka, jotku koton, toise kylil. Mut kaikist se tunttu yht hyvält meina ko saa vuare ensmäise JOULUtervehdykse.Hyvä Joulu. Muist lähettä ette päi niil joist pirä, ettei vaa tul tuhma tonttu ja pasko joulukinkkuse.
Mantelin metsästys alkaa, tontut tanssii tasajalkaa. Enkelten laulu raikaa, tunnelmallista joulun aikaa!
Syttyneet on joulun valot, pukki kiertää ilotalot. Apuun tulee Veera-tonttu, hänellä on kunnon monttu. Pukki häntä tunnin lykki, joulun iloa muna sykki.
Joulu on matka lapsuuteen, sen lämpöön, muistoihin ja joulun ihmeeseen.
Joulu on vanha, mutta aina kuin uusi., taas kimmeltää tähdet ja joulukuusi.
Yksi pieni pyrstötähti täältä meidän luota lähti. Lensi yli taivaitten, teidän talon ylle. Siihen jäi se loistamaan, loisteessansa toivottaa: Joulumieltä rauhaisaa.
Joulupukin suuret saappaat jalkaani jos saisin, koko maailman tietystikin heti parantaisin. Ruokaa, rahaa, terveyttä niille minä soisin, joille täällä tänään onkin käynyt toisin. Sulle lahjan antaisin mä erityisen hyvän: joulumielen iloisen ja rakkauden syvän.
Tuoksuu joulu kanelilta, kuuselta ja omenilta. Maistuu ihan punaiselta, lämpimältä halaukselta. Tuikkii tuvan kynttilät, tuoden muistot lämpimät.
Ystävä rakas, kuule tätä, tekemättä jotain jätä. Joku kakku tai liemi ja ota joulumieli!
Tähtiyön ja lumen aikaa, ilmassa jo joulun taikaa. Lahjat, puurot, joulukuusi, odotus on aina uusi. Juhlikaamme ilon myötä, vieläkö on monta yötä.
Näin aidan takana tänäänkin, vilkkuvat kirkkaat silmät ja nenänkin. Ensin pelästyin, sitten hymyilin. Tontun saattaa nähdä missä vaan, lähetin sen sinuakin katsomaan. Jos kuulet pakkasessa kuiskauksen, saat samalla minulta halauksen.
Taivaalta sataa hienoista lunta, kaunis on joulun valtakunta. Lämpö on vallannut pienen ihmismielen, löytänyt paikan, jouluisen mielen.
Toiset saavat sen edestä, toiset takaa. Yksi saa sen kun seisoo, toinen kun istuu, kolmas ehkä kun makaa. Eräät saavat sen kotona, jotkut muualla, mutta sinä saat sen juuri nyt: Hyvän Joulun toivotuksen!
Arkihuolesi kaikki heitä, jouluglögit vahvat keitä, sillä mantelit rusinat peitä, juotuas juomaa näät enkeleitä! Hyvää Joulua!
Katso taivasta, tähtiä ja kuuta, vieläkö joulu on jotain muuta. Ystävän halaus ja aatos jalo, tuttua on myös kynttilän valo. Joulun maun tuntee jo kieli, mutta tärkein on kuitenkin hyvä mieli.
Joulu vanha, ikuinen aina yhtä kultainen, kaunis, herkkä, hempeä, pyhä, lämmin, lempeä.
Istuhan alas ja silmäsi sulje, enkeli lupas ettei ohitsesi kulje. Pian tunnet poskellasi sen, jouluenkelin kosketuksen.
Tiedätkö, mitä olisi tapahtunut, jos olisi ollut kolme viisasta naista kolmen viisaan miehen sijasta? -He olisivat kysyneet suuntaa, saapuneet ajoissa, auttaneet synnytyksessä, siivonneet tallin, tehneet perunalaatikkoa, tuoneet käytännöllisiä lahjoja ja maailmassa olisi rauha!
Jos hyvän mielen paketois, se kaikkein paras lahja ois.
Taas kosketti ruutua ikkunan tutun jouluenkelin siipi, taas äänetön henkäys taivahan läpi seinän sisälle hiipi.
Hiljaisten hankien sinistä taikaa, joulu on ihmeiden iloista aikaa. Airteg.com
Tunsin yöllä joulun saapuvan, maailman hetkeksi rauhoittuvan. Kuin todisteena tunteeni lujan, löysin tyynyltäni enkelin sulan.
Katson ulos pimeään, joulutontun siellä nään. Se meitä kohti taivaltaa iloinen mieli mukanaan.
Kinkku kärventyi, sinappi oli vanhaa, piparit loppu kesken, sauna paloi, kuusi kaatui, joulupukin parta irtosi. Joulu ilman iloisia yllätyksiä ei ole mitään!
Taas kuuset tuoksuvat, on kynttilöissä valot. Joulurauha täyttää sydämet ja talot.
Ystävä hyvä, relaa jo vähän, pysähdy hetkeksi vaikkapa tähän. Jouluna turha on höösätä suotta, sitähän kerkeää pitkin vuotta. Teetpä sinä sitten tuota tai tätä, joulun aika ei tulematta jätä. Unohda siis turhat kiireet ja juoksut, istahda nauttimaan tunnelma ja tuoksut!
Joulu on satu lapsien, vaan kaikki saamme kokea sen. Laulut mukavasti raikaa, sisältäen lämpöä, valoa, taikaa.
Saapuu kuu ja illan tähti, tontut ne hämyssä liikkeelle lähti. Minne jatkuu tonttujen retki, siellä on riemun ja ilon hetki.
On joulussa tuoksua, lämpöä, taikaa. On joulussa hitunen mennyttä aikaa.
Piparin tuoksu, kiire ja juoksu. Ainainen hoppu, nyt se on loppu. Seisahdu hetkeksi, lopeta touhu, luoksesi saapuu oikea joulu.
En pannut lahjoja pakettiin, sillä asia on nyt niin: Ei onnea voi kääriä, niin valtavan suuria määriä!
Joulu on aikaa iloista, ei silloin tehdä työtä. Ei piitata me kiloista, vaan syödään pitkin yötä.
Tonttu hiipiköön kotisi viereen, jättäköön lahjoista parhaan, jouluilon, ovesi pieleen.
Jouluna voit nähdä sen, kauniin hetken, sinisen. Silloin voit kuulla laulun tuulen, jossa on sävel rakkauden suuren.
"Rakas joulupukki! Toivoisin lahjaksi uuden perseen, kun vanhaan on jo kulunut reikä."
Kuuntele... tiukuja voit jo kuulla, joulu on porraspuulla. Sytytä kynttilä, hiljenny tovi, avaa joululle ovi!
Enkeli joulun viestiä kantaa, lahjaksi iloa, onnea antaa. Airteg.com
Tonttu haluaa tietää oletko ollut kiltti tänä vuonna... ja jos, niin miksi...
Älä pelkää jos joulukuussa joku lihava mies hyökkää sinun huoneeseesi ja kaappaa sinut säkkiin. Nimittäin pyysin Joulupukilta sinut lahjaksi.
Kun taivas on tumma ja pohjoisesta tuulee, silloin enkelin laulun tuulessa kuulee, se rakkautta ja lämpöä koteihin laulaa ja kaikille toivottaa joulurauhaa!
Miksi joulupukilla on niin isot pussit? -Se tulee vain kerran vuodessa. Hyvää Joulua!
Mitä dementiapotilaat laulavat jouluna? -Koska meillä on joulu?
En tiiä, miten tän kertosin, mut parempi kai kertoo ennen ku kuulet muualta. Tiiän, että tää satuttaa sua, mutta..... Joulupukkia EI OLE OLEMASSA.
Lapsen lailla jouluun kulje, kuusen luona silmät sulje. Muista joulut entiset, tiedän että hymyilet. Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!
Mitä yhteistä on Michael Jacksonilla ja joulupukilla? -Molemmat tyhjentävät pussinsa lasten huoneen lattialle.
Nainen sai lahjaksi pikkuhousut joiden lahkeissa luki: Hyvää Joulua ja toisessa Hyvää Uutta vuotta. Nainen vastasi: Tervetuloa käymään pyhien välissä.
Kaikille hyville kavereilleni, vihamiehilleni, seksipartnereilleni, myös niille jotka ottavat siitä maksun, teille jotka ovat minulle velkaa, teille joille minä olen velkaa, kaikille hurmaamilleni naisille ja heidän silloisille miehilleen, Alko ja kaikki muut hyvät tyypit: Hyvää Joulua!
Kaksi miestä istuskelivat puistossa. Toinen kysyi: Kumpi sinusta on parempi, Joulu vai orgasmi? Toinen mietti hetken ja vastasi: Joulu, se tulee joka vuosi.
Miten ruotsalaisen saa hymyilemään uudenvuoden iltana? -Kertomalla vitsin jouluna.
Mitä eroa on joulupukilla ja insinöörillä? -Pukilla on lahjoja.
Mitä eroa on joulupukilla ja blondilla? -Joulupukki antaa kontin, blondi nelinkontin.