Kerätäänkö taas blogipinoa

  • Viestiketjun aloittaja "emmiS"
  • Ensimmäinen viesti
......
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;25330189:
Pientä elämää etsimässä

Tämä on yksi niistä isommista leppoistelublogeista. Mulla meni moni muistiin laittamani pikkublogin osoite hukkaan, kun formatoin koneeni :/

Yhden henkisyys/kriisi/kasvu-blogin olisin mielelläni linkittänyt, koska se on tosi hyvä mielestäni, mutta ko. kirjoittaja ei haua sitä kovin suosituksi :)
Olipa todella hyvä vinkki. Kiitos tästä! Kirjakin vaikuttaa mielenkiintoiselta :)

Harmi, ettei tuota jälkimmäistä saanut linkittää!
 
dfv
Oma blogi on pellonkulmalta

Kaikki joita itse käyn vahtaamassa, on taidettu tässä ketjussa jo mainita.
Onko toi blogisi otsikkokuva tilaltanne? Jos, niin mun mielestäni ihan täydellisen oloinen "pihapiiri"! Ja oot muuten supertaitava tekemään noita leipomuksia. Mä taidan vierailla blogissasi jatkossakin. :) Ootko ajatellut laittaa välillä jotain ohjeita noihin leipomuksiin, vai onko ne salaisuuksia? :D Kuulostaa nimittäin tosi hyvältä esimerkiksi toi jouluinen juustokakku pipareineen yms.
 
Onko toi blogisi otsikkokuva tilaltanne? Jos, niin mun mielestäni ihan täydellisen oloinen "pihapiiri"! Ja oot muuten supertaitava tekemään noita leipomuksia. Mä taidan vierailla blogissasi jatkossakin. :) Ootko ajatellut laittaa välillä jotain ohjeita noihin leipomuksiin, vai onko ne salaisuuksia? :D Kuulostaa nimittäin tosi hyvältä esimerkiksi toi jouluinen juustokakku pipareineen yms.
Kiitos, olen otettu. :)
Kuva on meidän tila, kyllä.
Leipomusten ohjeet ei ole mitään varsinaisia salaisuuksia. Ongelma vaan on, että mä heitän aika paljon hatusta. En siis välttämättä muista edes ihan tarkkaan enää blogia päivittäessäni, että mitä siihen kuvan kakkuun tuli heitettyä sekaan :ashamed:

Mutta voisin kyllä jossain vaiheessa yrittää kasata jotain reseptejä sinne, sellaisia perusjuttuja, joita yleensä sitten muokkaan sen mukaan, mitä tekee mieli tai mitä kaapissa on :)
 
Kemikaalikimara

Kemisti kertoo meille kaikille tärkeistä asioista eli ympäristömme kemikaaleista ja niiden vaikutuksista, erityisesti hiusväreistä. Jokaisen joka harkitsee hiusten värjäämistä pitäisi lukea ne hiusvärijutut sieltä. Älkää nyt säikähtäkö. Ei se ole vaikeatajuinen tai mitään kapulakieltä.
 

Yhteistyössä