Ois kiva kuulla millaisia arabian vanhoja astioita muilla on ja keräileekö joku tiettyä astiastoa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Voi ku ihanaa, millasiakohan astiastoja sun isotädeillä on, tiedätkö nimiä tai osaatko kuvailla? :heart: Sielpäin varmaan on erilaisia astiastomalleja saatavilla kuin täällä keski-suomes.
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Ois kiva kuulla millaisia arabian vanhoja astioita muilla on ja keräileekö joku tiettyä astiastoa?
Alkuperäinen kirjoittaja wilsson:Mulla on Irja-sarjan sokerikko, kermakko ja kahvikannu, haaveena olisi kerätä siihen muutkin osat. Mummun perintönä tusina kahvikuppeja 40-luvun alusta sinisella kukalla. Lisäksi Iittalan, Nuutajärven ja Riihimäen sokerikkoja ja kermakkoja. Mulla on liikaa astioita ja lisää vaan kerään...
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:mulla on vissiin 40-luvulta pienet kahvikupit ja aluset mutta ei hajuakaan mitä sarjaa. Joskus yritin guuglailla ja arabialle laitoin viestiä että mitä nää on mut vastausta ei tullu. En tiedä mitä noi on, voisin myydä ne mut sit en raaski ku entä jos ne ois oikeesti arvokkaita?
Pohjassa siis vuosiluvut.. Ja erivärisiä yksivärisiä ovat.
![]()