Keräätkö jotain astiasarjaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Keräätkö jotain astiasarjaa, ja jos keräät, niin mitä? Onko sinulla erikseen juhla-astioita?

Pitäisi keksiä joku sarja mitä alkaisi kerätä, mutta mikään ei oikein iske.

24h ja iittalan aino aaltoa, lapsilla muumi-sarjaa. Ihan arkikäytössä, juhlia meillä ei koskaan oikeastaan olekaan... Siis että vieraita kutsuttaisi. Jouluastiasto on erikseen, italialainen sarja, jota ei suomesta saa.

[QUOTE="vieras";27266123]Iittalan punaista Taikaa. Iskee minuun kuin metrinen halko. Arkikäytössä Teemat, juhlafiiliksissä nuo Taika-astiat.[/QUOTE]

Eikö siinä ole vähän huono muotoilu, ainakin lautasissa?

Mä ostin just Teemaa punaisena ja harmaana. En tykkää valkoisista astioista, mulla ei oo niitä lainkaan :) Sitten mulla on sellasena hienompana astiastona Pentikin sellasta ihanaa värikästä kuosia, en muista nimeä, oisko joku paratiisi tms.

Pentikin Inkivääri sininen on meillä 4:lle hengelle. Kattelen aina välillä, josko joku möis sitä huuto.netissä. Sitten Pentikin Vanilja sarjan kipot löytyy (kahvi, kaakao, jauho ym...). Mä haluaisin siltä niitä kahvikuppeja :>

Arki-astiastona käytetään mun keltaista lahjaksi saatua teemaa tai miehen vihreää.. Tyhmä väriyhdistelmä vain yhdessä.

Viimeksi muokattu:
Kerään "mummoastioita":

mummo.jpg

aarre3.jpg

aarre1.jpg

huutis.jpg

Yhteistyössä