keraaminen vs.perinteinen liesitaso?

  • Viestiketjun aloittaja heidi
  • Ensimmäinen viesti
Keraaminen on paljo helpompi pitää puhtaana. Meillä oli vuokrakämpässä (jossa oli se "perinteinen" ), aina likanen liesi ku ei jaksanu jynssätä, mut nyt omassa kodissa on keraaminen ja joka päivä tulee putsattua samalla ku muutki tasot. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja haa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No tietty keraaminen!!!!!!

Johan toi perinteinen on niin vanhanaikainen, että laskee jo asunnon hintaakin, mielestäni...

Keraaminen on siistimpi, lämpiää nopeammin - ja induktio olis vielä nopeampi.
no ei paljoa yksi liesi vaikuta asunnon arvoon.
Vaikuttaa se ostajan mielikuviin tyyliin "ai yäk, noin vanha hella". Kyllähän noi rautaliesiuunit on ihan mennyttä kamaa.
En oo kyllä ikinä törmännyt moiseen ajatteluun
Minä ainakin rekisteröin heti, että hella ainakin menee uusiksi.
Kuin myös ;)
 
...
Vähintään keraaminen, mieluummin induktio. On muuten olemassa sellaisiakin malleja joista löytyy molemmat! Eli ne vanhat induktiolle sopimattomat kattilat käy kuitenkin osalle levyistä. Itse otettiin pelkkä induktio ja uusittiin paistinpannu ja pari kattilaa.

Ehdottomasti olen myös sitä mieltä, että uuteen keittiöön ei sovi perinteinen valurautalevy-liesi. Antaa vaikutelman, että on koitettu päästä mahdollisimman halvalla :( Ja sen puhtaana pitäminen on kyllä yhtä tuskaa. Koskaan en vaihtaisi takaisin!
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja jennae:
Meillä on kohta muutto edessä ja uudessa asunnossa on keraaminen, mulla ei ole m itään tietoa mitä eroa niillä on! Miksi kattilat joutuu vaihtamaan?
Induktiolieden kanssa toimivat vain sellaiset kattilat/pannut, joihin tarttuu magneetti.
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Ehdottomasti olen myös sitä mieltä, että uuteen keittiöön ei sovi perinteinen valurautalevy-liesi. Antaa vaikutelman, että on koitettu päästä mahdollisimman halvalla :( Ja sen puhtaana pitäminen on kyllä yhtä tuskaa. Koskaan en vaihtaisi takaisin!
Häh? Ihanko totta?? Meidän vuokrakämpässä on pian 30 vuotta vanha liesi, eikä sen puhtaanapito ole yhtään hankalaa. Muuton jälkeen kuurasin sen kunnolla, nyt riittää tavallinen pyyhkiminen.
Miten te ihmiset keittelette, jos koko ajan tulee kattilat yli tai hellat on kuin sikolätti...
 

Yhteistyössä