Kepsis, Sangria ja muut The Walking Dead -intoilijat!

Katsokaapas mitä namia San Diegon Comic Con tarjoili meille eilen:

[video=youtube_share;P_34Dcq9lWE]http://youtu.be/P_34Dcq9lWE[/video]


asdsjshfj;sfkjahsdfjkhafs LOKAKUUN 14 JATKUU! \o/
 
Ihan sujuvasti tuota on tullut seurattua vaikka missasin useamman ekan kauden jaksoista :D Ei tarvi ainakaan pelätä että jää kesken jos kolmas kausikin on tulossa.

(Kehtaako tässä edes kysyä miksi ne yhdet siellä örveltää?)
:ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: Lettuperkele
Oikeastaan joo olit. Mä näin ton joskus aamulla jo eilen, mutta meillä töissä on YT blokattu, joten en näe/voi linkittää mitään. Piti istuu vaan kiltisti ennen kuin pääsi kotiin linkkailemaan. Huuuuuuutava vääryys. :D

MUTTA -- MERLE JA SEN KÄSI! Ei ollu koukku, ei. Oliko pikkasen hieno systeemi minkä oli siihen väsänny? WOOOOODBURYYYYY! Kuvernööri! Michonne! dsjfhsjdgh:dkgjdg

Mä katsoin kokonaisuudessaan TWD paneelin, kolmessa osassa 50 minuuttia, mutta eihän ne mitään voi kertoa yhtään mistään siinä. Hauskoja ne kaverit kyllä oli, niin kuin aina. :D
 
Kepsis
Oikeastaan joo olit. Mä näin ton joskus aamulla jo eilen, mutta meillä töissä on YT blokattu, joten en näe/voi linkittää mitään. Piti istuu vaan kiltisti ennen kuin pääsi kotiin linkkailemaan. Huuuuuuutava vääryys. :D

MUTTA -- MERLE JA SEN KÄSI! Ei ollu koukku, ei. Oliko pikkasen hieno systeemi minkä oli siihen väsänny? WOOOOODBURYYYYY! Kuvernööri! Michonne! dsjfhsjdgh:dkgjdg

Mä katsoin kokonaisuudessaan TWD paneelin, kolmessa osassa 50 minuuttia, mutta eihän ne mitään voi kertoa yhtään mistään siinä. Hauskoja ne kaverit kyllä oli, niin kuin aina. :D
:D en muuten merleä bongannut, olin vissii niin innoissani etten tajunnut mitä katson :LOL:
 
Mielenkiinnolla odotan kolmoskautta. Pahoin vaan pelkään, että se jää melko laimeaksi.
Jos nää tehtäis just niitten alkuperäisten sarjisten mukaan niin tarina olis mielenkiintoisempi, mutta onhan tää huippusarja siltikin :D

ps. Norman Reedus :heart:
 

Yhteistyössä