Kepsis oot hyvä kirjoittamaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai niin ja piti lisätä kun ajatus juoksi sormea hitaammin että Kepsiksen harmaa palstahaaremi vain kasvaa näemmä ilta illalta :D

Juuuh :D pitäisi vissiin soluttautua harmaisiin itse että voi sanoa mielipiteensä ilman että siitä kannetaan kaunaa ketjusta toiseen. Harmaata kun ei voi syyllistää mistään, ne kun on yhtä aikaa kaikki ja ei kukaan :p kuten olen aiemminkin todennut.

Eihän tässä ihmeempiä, iltapalat syöty, väsy painaa ja jotain vois tehrä muutakin kuin katsella hassuja kommentteja, hitusen tylsää, oisko sulla mitään tekemistä antaa mulle, sulla kun taitaa hommaa riittää monasti ihan ylijäämäksi asti :D

Njoo en mää jaksa todellakaan aina reagoida niihin, mutta nyt oli tylsää ja ärsyyntymiskynnys normaaliakin alempana :D Mitä tyhmemmäksi toinen heittäytyy sitä ihanammin mulla alkaa ärsyttämään :D pirullinen noidankehä.

No tiedän tunteen... Onneksi mä oon IRL niin kokenut kaiken maailman pask...köh...naamojen kanssa että osaan yleensä pienen siepin jälkeen jättää sikseen :D

"talk to the hand 'cause the face don't listen"

[QUOTE="a.p";23089936]Mitä täällä nyt sekoillaan?

Ketjun tarkoitus on kehua Kepsiksen kirjoitustaitoa? Nyt täällä sanotaan, ettei kannata ees avata ketjua? Mikä teitä vaivaa?[/QUOTE]

Usein se mikä on ketjun tarkoitus, ei ole mitenkään tärkeää ihmisille siinä vaiheessa kun muutama henkilö osaa ajaa ketjun sivuraiteille, se tapahtui välittömästi kun ekat harmaiden kommentit tuli tähän ketjuun :) Sinänsä ihan ok koska minen tunne oloani mitenkään luontevaksi kehuttaessa.

Usein se mikä on ketjun tarkoitus, ei ole mitenkään tärkeää ihmisille siinä vaiheessa kun muutama henkilö osaa ajaa ketjun sivuraiteille, se tapahtui välittömästi kun ekat harmaiden kommentit tuli tähän ketjuun :) Sinänsä ihan ok koska minen tunne oloani mitenkään luontevaksi kehuttaessa.

No joo et kyllä todellakaan, tuohon viimeiseen lauseeseen viitaten. Saat vaan jotain sairasta tyydytystä haukuista kun itekin dissaat itteäs aina ihan kympillä. Ihme hihhuli.

Tässä sulle tekemistä: TULE NUKUTTAMAAN TOI MUN VAUVA! Se on jostain syystä (toisten päikkärien ansiosta tietty) ihan järkyttävän liian pirtee ja tossa rakentelee logiikkalinnaa vaikka olis pitänyt nukkua jo kaks tuntia. Kiva aamu tulossa.. Että aamulla saat sitten kahvit keitellä ja hoitaa esikon kun se nousee, mä jään nukkumaan. Lähdet nyt niin kerkeet ainakin aamuhommat hoitaa vaikka vauva olis nukahtanutkin :D

No tiedän tunteen... Onneksi mä oon IRL niin kokenut kaiken maailman pask...köh...naamojen kanssa että osaan yleensä pienen siepin jälkeen jättää sikseen :D

"talk to the hand 'cause the face don't listen"

"wipe it to the face, 'cause the hand ain't working" nojoo, minoon vissii aiiiikas väsy, noh 2 aikaan yöllä heränny niin kylhä kai täs saakin jo olla puhki :D Mjoo siis IRL on itsellä aika vankka kokemus myös näistä asioista, jotenkin vaan hämää että kuinka moni tykkää harrastaa tuota anonyyminä herjaamista. Mistään mitä tekee anonyyminä ei jää mitään varsinaista "todistetta" mihinkään suoranaisesti, joten eihän sen pitäisi sitten olla niin palkitsevaakaan kun ei voi todistaa kellekkään että "minä sanoin noin, katsokaa nyt". Vissiin se tarvitsee jonkinlaisen kieroutuneen luonteen että sellainen massaan hukkuva kiusaaminen antaa jonkinlaiset kiksit, tätä voisi pohtia joskus tuopin äärellä jonkun kaverin kanssa :D

No joo et kyllä todellakaan, tuohon viimeiseen lauseeseen viitaten. Saat vaan jotain sairasta tyydytystä haukuista kun itekin dissaat itteäs aina ihan kympillä. Ihme hihhuli.

Tässä sulle tekemistä: TULE NUKUTTAMAAN TOI MUN VAUVA! Se on jostain syystä (toisten päikkärien ansiosta tietty) ihan järkyttävän liian pirtee ja tossa rakentelee logiikkalinnaa vaikka olis pitänyt nukkua jo kaks tuntia. Kiva aamu tulossa.. Että aamulla saat sitten kahvit keitellä ja hoitaa esikon kun se nousee, mä jään nukkumaan. Lähdet nyt niin kerkeet ainakin aamuhommat hoitaa vaikka vauva olis nukahtanutkin :D

Ok, teemme näin siis, minoon kumminkin jo kukonlaulun aikaan hereillä. Mut kahveja en voi taata keittäväni kun tie millon sää sit nouset, jos ne veis heti aamulla pulkkamäkeen niin olis talo ainakin hiljainen ja nainen sais nukkua ihan rauhassa. Mut tänä iltana sinä nukutat vauvan :D

"wipe it to the face, 'cause the hand ain't working" nojoo, minoon vissii aiiiikas väsy, noh 2 aikaan yöllä heränny niin kylhä kai täs saakin jo olla puhki :D Mjoo siis IRL on itsellä aika vankka kokemus myös näistä asioista, jotenkin vaan hämää että kuinka moni tykkää harrastaa tuota anonyyminä herjaamista. Mistään mitä tekee anonyyminä ei jää mitään varsinaista "todistetta" mihinkään suoranaisesti, joten eihän sen pitäisi sitten olla niin palkitsevaakaan kun ei voi todistaa kellekkään että "minä sanoin noin, katsokaa nyt". Vissiin se tarvitsee jonkinlaisen kieroutuneen luonteen että sellainen massaan hukkuva kiusaaminen antaa jonkinlaiset kiksit, tätä voisi pohtia joskus tuopin äärellä jonkun kaverin kanssa :D

Sitten nää samat dissaajat onkin niitä jotka ällöimelä hymy kasvoillaan kävelee joka aamu rapussa vastaan pikku herrantertut söpöissä puvuissaan ja tervehtii kainon kohteliaasti...

Sit aina kun ne pääsee himaan ja avaa kaksplussan niin niille kasvaa torahampaat ja käärmeenkieli ja ne rupee sihisee palstalle?

Joo, muakin väsyttää :D Pitäis toi leffa jaksaa kattoo vaan loppuun...

[QUOTE="a.p";23090002]Kerro nyt edes, että mihin sun kirjoitusharrastus pohjautuu? Ootko ihan lapsena harrastanut kirjeenvaihtoa?[/QUOTE]

En ikinä ole varsinaisesti harrastanut kirjoittamista, joskus ihan teininä tuli kirjoiteltua kirjeitä tyttöystävälle kun asuttiin eri paikkakunnilla, runojakin joskus kirjoitellut, mutta ne on lähinnä ollut raapusteluja ja jonkun elämäntilanteen synnyttämiä nuorempana. Olen minä muutaman improvisaation tehnyt laulun sanoista kun hoilannut tolle vaimolle jotain rakkauden tunnustusta ex tempore, just niin lujaa että naapurikin osaa oikeeseen osoitteeseen tulla napisemaan...

Eli siis hulluhan minä olen, sen myönnän :D enkä omaa lauluääntä, joten nekin serenaadit on mennyt lievän henkisen pahoinpitelyn puolelle :D

Sitten nää samat dissaajat onkin niitä jotka ällöimelä hymy kasvoillaan kävelee joka aamu rapussa vastaan pikku herrantertut söpöissä puvuissaan ja tervehtii kainon kohteliaasti...

Sit aina kun ne pääsee himaan ja avaa kaksplussan niin niille kasvaa torahampaat ja käärmeenkieli ja ne rupee sihisee palstalle?

Tai sit ne on niitä jotka tulee siellä rapussa vastaan naama norsunvitulla kirkuvat kakarat kainaloissa roikkuen ja paiskaavat vielä rapun oven naamalle kun ottaa niin paljon päähän. Sit kun ne pääsevät ovesta sisään ja ne karmivat kakaransa istutettua jonkun väkivalta-dvd:n äärelle, ne tulevat purkamaan kaiken sen kertyneen pahan olon ja vitutuksen plussalle.

:saint:

Ok, teemme näin siis, minoon kumminkin jo kukonlaulun aikaan hereillä. Mut kahveja en voi taata keittäväni kun tie millon sää sit nouset, jos ne veis heti aamulla pulkkamäkeen niin olis talo ainakin hiljainen ja nainen sais nukkua ihan rauhassa. Mut tänä iltana sinä nukutat vauvan :D

Mä jätän kahvivermeet tohon pöydälle ja termarin viereen niin pistät kato sumpit tulille kun lähdet lasten kanssa, pulkat löytyy oven vierestä. Kiitti kulta. Pus :)

Tai sit ne on niitä jotka tulee siellä rapussa vastaan naama norsunvitulla kirkuvat kakarat kainaloissa roikkuen ja paiskaavat vielä rapun oven naamalle kun ottaa niin paljon päähän. Sit kun ne pääsevät ovesta sisään ja ne karmivat kakaransa istutettua jonkun väkivalta-dvd:n äärelle, ne tulevat purkamaan kaiken sen kertyneen pahan olon ja vitutuksen plussalle.

:saint:

Eiku se oon sit mä.... :whistle: Yleensä uloslähtö ja sisälletulo sujuvat noinkin hempeästi täällä meillä.

Mitäs leffaa ja kuin pitkällä? mulla jää nykyään liian monasti kesken leffat kun loppuu mielenkiinto, joskus sit kattoo loppuun jonkun syömisen ohessa kun muutakaan keksi.

Toi teoriasi voi pitää enemmän kutinsa kuin moni uskookaan :D Täälläkin naapureina ollut sellaisia ihme tapauksia. Esimerkiksi pari kerrosta alempana asuu sellainen vanha pariskunta missä ollaan jo suht pihalla ympärillä olevasta elämästä, vissiin 3 kertaa vuoden sisään palokunta käyny tarkastamassa palaneen käryt kun ukko on alkanut keskellä yötä kännipäissään paistamaan jotain ruokaa, ja 3 tunnin päästä sitä ei tunnista miksikään joskus eläneeksi olioksi kun palokunnan miehet käy tutkimassa. Ja eihän se äijä tietenkään avaa ovea kun naapuri tulee kyselemään että mistäs tuo käry ja savu tulee.

Suht hyvin mulla tässä menee kokoaika juttu ihan sivuraiteille.