Kepsis oot hyvä kirjoittamaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitäs leffaa ja kuin pitkällä? mulla jää nykyään liian monasti kesken leffat kun loppuu mielenkiinto, joskus sit kattoo loppuun jonkun syömisen ohessa kun muutakaan keksi.

Toi teoriasi voi pitää enemmän kutinsa kuin moni uskookaan :D Täälläkin naapureina ollut sellaisia ihme tapauksia. Esimerkiksi pari kerrosta alempana asuu sellainen vanha pariskunta missä ollaan jo suht pihalla ympärillä olevasta elämästä, vissiin 3 kertaa vuoden sisään palokunta käyny tarkastamassa palaneen käryt kun ukko on alkanut keskellä yötä kännipäissään paistamaan jotain ruokaa, ja 3 tunnin päästä sitä ei tunnista miksikään joskus eläneeksi olioksi kun palokunnan miehet käy tutkimassa. Ja eihän se äijä tietenkään avaa ovea kun naapuri tulee kyselemään että mistäs tuo käry ja savu tulee.

Suht hyvin mulla tässä menee kokoaika juttu ihan sivuraiteille.

Subilta 40 vee ja neitsyt...

Mut voin kertoo että "oikeesti aikuiset" oli tosi tosi jees ja "dinner for smuchs (miten se nyt sit kirjotettiiinkaan)" oli sellanen semijees näistä uusimmista.. Oikeesti aikuiset uppoo ihan varppina ;)

No mut sittenhän sä purat sen vitutuksen vähän niinkuin siellä reaalimaailmassa ja säästät hymyt palstalle? :D

Minoon ollu huomaavinaan että tuo kerpele on varmasti IRL todellä sähäkkä nainen, joten ihmetellyt miten asiallisesti se on täällä aina yleensä kirjoitellut. Käyköhän se jossain kellarissa hakkaamassa nyrkkeilysäkkiä aina aamuisin puoli tuntia ennenkuin lähtee arkiaskareisiin :D

Minoon ollu huomaavinaan että tuo kerpele on varmasti IRL todellä sähäkkä nainen, joten ihmetellyt miten asiallisesti se on täällä aina yleensä kirjoitellut. Käyköhän se jossain kellarissa hakkaamassa nyrkkeilysäkkiä aina aamuisin puoli tuntia ennenkuin lähtee arkiaskareisiin :D

Kyllä siinä täytyy jotain tuollaista taustalla olla. Pitäisköhän munkin alkaa, voisin olla miellyttävämpi persoona niin palstalla kuin livenä. No, enpä taida jaksaa nähdä vaivaa.

Subilta 40 vee ja neitsyt...

Mut voin kertoo että "oikeesti aikuiset" oli tosi tosi jees ja "dinner for smuchs (miten se nyt sit kirjotettiiinkaan)" oli sellanen semijees näistä uusimmista.. Oikeesti aikuiset uppoo ihan varppina ;)

se oikeesti aikuiset oli ihan huippu, eiks se ollu se missä miehet menee jollekkin mökille perheineen, lapsuuden ystäviä ne miehet keskenään ja sitten alkaa purkautumaan monta padottua traumaa ja todistelu siitä kuinka nuoruuden voimat on tallella jne :D

dinner for schmucks oli sellainen että en jaksanut alusta eteenpäin kun tuli vähän sellaine ääääh olo siitä. Mutta toi 40v ja neitsyt tuli katottua joskus aikaa sitten, se on hyvä. ainakin ekalla kerralla :D

Kyllä siinä täytyy jotain tuollaista taustalla olla. Pitäisköhän munkin alkaa, voisin olla miellyttävämpi persoona niin palstalla kuin livenä. No, enpä taida jaksaa nähdä vaivaa.

Jotaan masokismia mussa tosiaan on niinkuin viittasit aiemmin, musta ihan jees että särmää löytyy :D Että elä sinä ala moiseen... Meilläkin hakataan ihan aviomiestä jos tarve hakkaamiselle tulee :D

No mut sittenhän sä purat sen vitutuksen vähän niinkuin siellä reaalimaailmassa ja säästät hymyt palstalle? :D

Mä puran sen sillon kun se tulee, mä en vaan kykene hymyilemään jos lapset karjuu korvan juuressa, kauppakassit painaa ranteita ja jään jumiin oviaukkoon kun noi tuplat on niin leveät.
Ei sen puoleen, kyllä mä kohtelias yritän olla kanssaihmisille, etten mitään kuitenkaan sikaile mutta ei multa kyllä hymyä ja hempeitä sanojakaan hankalassa tilanteessa tipu.

Kyllä se niin on että jos ihmiset tulis IRL nenille hyppii samallalailla kun täällä niin mulla vois tippasen enemmän kärvähtää :) Täällä se on niin helppoa kun voi "katsoa muualle" ja vaikka sulkea koko koneen.

se oikeesti aikuiset oli ihan huippu, eiks se ollu se missä miehet menee jollekkin mökille perheineen, lapsuuden ystäviä ne miehet keskenään ja sitten alkaa purkautumaan monta padottua traumaa ja todistelu siitä kuinka nuoruuden voimat on tallella jne :D

dinner for schmucks oli sellainen että en jaksanut alusta eteenpäin kun tuli vähän sellaine ääääh olo siitä. Mutta toi 40v ja neitsyt tuli katottua joskus aikaa sitten, se on hyvä. ainakin ekalla kerralla :D

Joo, hitto kun nauratti pitkästä aikaa. Oikeesti aikuiset siis. Törkeen hyvää läppää jos en sanois :D

Dinner for schmucksissa se paras tuli vasta loppua kohden...

Mä puran sen sillon kun se tulee, mä en vaan kykene hymyilemään jos lapset karjuu korvan juuressa, kauppakassit painaa ranteita ja jään jumiin oviaukkoon kun noi tuplat on niin leveät.
Ei sen puoleen, kyllä mä kohtelias yritän olla kanssaihmisille, etten mitään kuitenkaan sikaile mutta ei multa kyllä hymyä ja hempeitä sanojakaan hankalassa tilanteessa tipu.

Kyllä se niin on että jos ihmiset tulis IRL nenille hyppii samallalailla kun täällä niin mulla vois tippasen enemmän kärvähtää :) Täällä se on niin helppoa kun voi "katsoa muualle" ja vaikka sulkea koko koneen.

Meillä on yks mamma rapussa mikä antoi mulle lievät hämääntyneet naurut, pidin alaovea auki kun näin hänen tulevan kärryjen ja ostosten kanssa, niin yritin sitten samalla siinä väistää etten ole tiellä ja sanoin "toivottavasti pääset siitä mun läskien ohi" niin se sano "just ja just" ja kaahas ohi :D

Joo, hitto kun nauratti pitkästä aikaa. Oikeesti aikuiset siis. Törkeen hyvää läppää jos en sanois :D

Dinner for schmucksissa se paras tuli vasta loppua kohden...

Pitää kattoa toi dinner jossaa välissä loppuun, alku oli tosiaan sellainen turhan snobimainen mun makuun.

ootko kattonut pineapple expressin muutes? siinä oli aika huvittava leffa. super bad myös ja ööö mikäs se yks oli, ihan huippu, hittolainen, siin on sama heppu näyttelemässä ku noiss akahdessa muussakin, seth rogen, niin knocked up, paksuna. nautittavia komedioita.

Meillä on yks mamma rapussa mikä antoi mulle lievät hämääntyneet naurut, pidin alaovea auki kun näin hänen tulevan kärryjen ja ostosten kanssa, niin yritin sitten samalla siinä väistää etten ole tiellä ja sanoin "toivottavasti pääset siitä mun läskien ohi" niin se sano "just ja just" ja kaahas ohi :D

:laugh:

Ja hei kiitti noista uusista leffavinkeistä! Täytyy tsekkaa!

Voi Kepsis kepsuliini, olet niin hyvä kirjoittamaan ja vitsisi ovat aivan mahtavia. Olet ihanan taitava heiluttamaan sanan säilää, verraton verbaliikkavirtuoosi. Tekstejäsi on ilo lukea, kommenttejasi hauska seurata. Olet varmasti myös tavattoman komea ja miehekäs, sellainen ihana lihaksikas uros :heart: Olet sydämessäni aina ja ikuisesti, oi ihana Kepsis kepsukka :heart: :heart: :heart: :heart:

Voi ei miten ihanan hauska lohkaisu :laugh: Vain sinä Kepsis kulta osaat napauttaa jotain noin nasevaa ja tilanteeseen sopivaa. Tikahdun kikatukseen :laugh: :heart:

Sitähän se on, en jaksa jäädä vääntämään. Oli vaan pakko nopsaan kuitata kun toista niin nyppi kun ei huomattu. :D Sinkkuelämät katottu, nyt tutumaan. Josko seuraa viereen saisin parin tunnin sisään.. Öitä. *pus*

muoks. Ainiin.. *lirputi lipsis*

Ihan tiedoksi vaan sullekkin, Kepsis on varattu mies joten sinä et siitä peittosi alle seuraa taida valitettavasti saada :hug: