Kenties vikaa hormoneissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Outoja oireita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Outoja oireita

Vieras
Mulla on ollut jo jonkusen viikon ajan ihan kuin raskausoireita, mutta raskaana en siis ole. Menkkamaiset jomotukset alaselässä ja -vatsalla alkoi tossa parisen viikkoa sitten ja pitkään oli semmonen olo, et menkat alkaa minä hetkenä hyvänsä. No, mitään ei ole kuitenkaan tullut, ja nuo jomottelut onkin nyt viime päivinä vähentyneet. Väsyttää koko ajan ihan sikana, nyt viimeiset 2pv on ylösnoustessa hieman huimannut ja rinnat ovat kipeät ja turpeat. Semmoinen purista jomotus rinnoissa, ei kosketusarkuutta. Menkat olis suunnilleen pitäneet alkaa samoihin aikoihin, kun nuo menkkajomottelutkin ilmestyivät. Kierto on tosi epäsäännöllinen, eli varmuutta ei ole. Siksi teinkin viikko sitten toiveikkaana raskaustestiä, mutta ei mitään. Samoin viime viikonloppuna oli negatiivinen.

Onko kellään ollut samanlaisia oireita esim. jonkun hormonaalisten muutosten takia? Kipirauhanen?

Ethän vaan oo juuri lopettanut pillereitä? Kuulostaa nimittäin tismalleen samoilta oireet ku mulla kun joku kk sitte lopetin pillerit, raskaana en oo/ollut missään vaiheessa mutta olo oli juuri kuvailemasi kaltainen :P Jos näin, niin todnäk myös kiertosi epäsäännöllisyys johtuu lopettamisesta ja tasaantuu ajan kanssa.

Yhteistyössä