kenties vähän väsy..

kristallilapsi04

Aktiivinen jäsen
12.03.2006
2 440
0
36
Kun makaan tässä sängyllä ja muistelen viime yötä, tunnen vastustamatonta halua puristaa sinua. tulit odotamatta luokseni viileänä yönä ja se mitä välilämme tapahtu pyörii mielessä vieläkin. Sinä laskeuduit alastomalle keholleni, nälkäisenä, imit minua kunnes lopulta nukahin. Aamulla vierailustasi oli jäljellä vain muisto ja jäljet lakanoissa. Ensi yönä odotan sua täysin valveilla ja valmiina. Saatanan hyttynen!

:laugh: :laugh: :whistle:

Sä annoit väliin huulien,tunsin saavani kokonaan sen. Mä yskin ähkin punastuin ja melkein siihen tukehduin. se oli kokemus ihmeellinen,kun sain tupakan ensimmäisen

SINÄ PUMPPASIT JA PUMPPASIT,ETEEN JA TAAKSE,TASAISIN VEDOIN.SE KOVETTUI JA KOVETTUI KUNNES SE OLI KOVA JA SILEÄ.VIHDOINKIN PYÖRÄNI TAKARENKAASSA ON ILMAA!

Olen ovea vasten. Tulet, työnnyt sisääni. Kuulumme yhteen. Käänsit, väänsit. Minä valitin ja naritin.. viimein avauduin ja laukesin... Olenhan ABLOY

Makasin niityllä ja odotin, sinä tulit. Odotin kosketustasi, sain sen. Odotin suudelmaasi, sain sen. Avasin silmäni, katsoin sinua... LEHMÄ!

Ihailen muotojasi , suutelen kaulaasi , nuolen kirkasta nestettä reiästäsi ,oma ,rakas ,ihana Kossupulloni

Yhteistyössä