Kenkäasiaa...

Olin ajatellut ostaa 1,5v. kuopukselle talveksi GoreTex-kengät. Kävikin sitten niin, että eilen naapurini lahjoitti minulle juuri sellaiset Goret, mitä olin ajatellut ostaa. Ovat olleet hänen pojallaan viime talven käytössä ja nyt ne olisivat juuri sopivan kokoiset omalleni.

Mitä mieltä olette kenkien kierrättämisestä?

Koska kengäthän muokkautuu käyttäjän jalan mukaan, niin onkohan mitään mieltä käyttää tuon ikäisellä lapsella toisen vanhoja kenkiä?

Ostaisko pojalle kuitenkin uudet?
 
jos on hyvä kuntoiset eikä kulumia lintaan astuttu niin ottaisin. Meillä on kanssa ollut käytettyjä omilla lapsilla.
varsinkin kun on noin pienestä kyse ei välttämättä ole edes paljon kävelty. Yleensä tuon ikäisellä jalka kasvaa niin nopeasti ettei kauan ehdi käyttää kun on jo pienet meillä ainakin kävi pojan kanssa noin jouduttiin ostaa yhtenä talvena kolmet talvikengät.
 
Riippuisi minkä verran käytetyt ne on. Esim. tytöllä oli kesällä sen verran monet kengät, että jokaiset jäi melko vähälle käytölle eli toisin sanoen aion käyttää niitä aikanaan kuopuksellakin kun ovat ihan ok kuntoisia ja jäävät pian pieneksi.
 

Yhteistyössä