Kenkä-asiaa... ottaa päähän!

Ostin tytölle Prismasta sellaset talvilenkkarit pari viikkoa sitten. Nyt eilen tyttö sanoi, että toisesta kengästä on se tarrajutska, millä kiinnitetään kenkä, melkein poikki!

Popot oli halvat (15e), mutta silti vähän luvattomat lyhytikäiset...
Pitää varmaan käydä urputtamassa prismassa :kieh:
 
Meille kävi viime talvena pojan kengille samalla tavalla. Poika kerkesi pitämään kenkiä vain muutaman kerran niin ylin tarra katkesi :kieh: Olin jo heittänyt kuitin pois niin en arvannut mennä kauppaan valittamaan asiasta.
 
Josa
Mä vein 1,5 vuotta vanhat Vikingin kumpparit takaisin Cityyn, kun kumi oli ihan haurastunut ja halkeillut. Soitin ekaks maahantuojalle asiasta. Norjasta tuli uudet kumisaappaat tilalle. Ei 45e kumppareiden kuulu mennä huonoks 1,5 vuodessa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:
Meille kävi viime talvena pojan kengille samalla tavalla. Poika kerkesi pitämään kenkiä vain muutaman kerran niin ylin tarra katkesi :kieh: Olin jo heittänyt kuitin pois niin en arvannut mennä kauppaan valittamaan asiasta.
Mä olen mennyt ilman kuittiakin. Sain uudet kengät tilalle.
 
vieras 2
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:
Meille kävi viime talvena pojan kengille samalla tavalla. Poika kerkesi pitämään kenkiä vain muutaman kerran niin ylin tarra katkesi :kieh: Olin jo heittänyt kuitin pois niin en arvannut mennä kauppaan valittamaan asiasta.
Mä olen mennyt ilman kuittiakin. Sain uudet kengät tilalle.

Sorry - olen toinen vieras kuin aiemmin ketjussa ollut.
 

Yhteistyössä