Kenet näistä pariskunnista haluaisit mieluiten Presidentinlinnan uusiksi asukkaiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kuka on suosikkipariskuntasi näistä?

• Äänestäjiä yhteensä
    17

Akaatti

Aktiivinen jäsen
18.03.2011
13 427
6
38
Tässä vielä vaihtoehdot kuvineen

A) Timo ja Tiina Soini
3377_TIMO_SONI_VAIMO_460.jpg

B) Sauli Niinistö ja Jenni Haukio
niinistohaukio2701LS_vi.jpg

C) Eva Biaudet ja Thomas Forsström
1051016.jpg

D) Paavo ja Vuokko Väyrynen
img-1288553222730.jpeg

E) Paavo ja Päivi Lipponen
juttukaratepaiviMP_uu.jpg

F) Pekka Haavisto ja Antonio Flores
haavistojuttu1710LL_503_tn.jpg

[QUOTE="mä";24844953]Eikö se olis ihan reilua, että gallupiin otettaisiin myös valitsijayhdistysten presidenttiehdokkaat, noin niinkun demokratian nimissä.[/QUOTE]

Tässä nyt on nämä keiden presidenttiehdokkuus on julkistettu.

Tässä nyt on nämä keiden presidenttiehdokkuus on julkistettu.
Wikipedia.fi:

"Köyhien Asialla -puolue kerää kannattajakortteja saadakseen puheenjohtajansa Terttu Savolan presidenttiehdokkaaksi."

"Korkeimman hallinto-oikeuden presidentti Pekka Hallberg ilmoitti syyskuussa 2011 sanomalehti Karjalaisessa aikovansa tavoitella presidenttiehdokkuutta kansalaisliikkeen riveistä."

[QUOTE="mä";24845016]Wikipedia.fi:

"Köyhien Asialla -puolue kerää kannattajakortteja saadakseen puheenjohtajansa Terttu Savolan presidenttiehdokkaaksi."

"Korkeimman hallinto-oikeuden presidentti Pekka Hallberg ilmoitti syyskuussa 2011 sanomalehti Karjalaisessa aikovansa tavoitella presidenttiehdokkuutta kansalaisliikkeen riveistä."[/QUOTE]

Heistä ei taida löytyä yhteiskuvia puolisoineen...

Ihan pakko oli tässä äänestää Soinia. Mulla ei ole koskaan ollut mitään motivaatiota opiskella ruotsia ja osaankin sitä tosi huonosti, vaikka olenkin kouluissa lukenut sitä 12 vuoden ajan. Mutta jos Soinista tulisi pressa, mun olisi yksinkertaisesti PAKKO oppia ruotsia, pukeutua sinikeltaisiin vaatteiisiin ja joka käänteessä hihkua "Heja Sverige!".

[QUOTE="Minä vaan";24845018]Jotta saatais vähän ravisteltua tätä maata ja muitakin niin ehdottomasti Pekka Haavisto pitäis valita presidentiksi.[/QUOTE]

Lepakon jälkeen olisi normaalin ihmisen vuoro päästä pressaksi.

[QUOTE="mä";24845051]Ja sen vuoksi heidät voi jättää pois gallupista ja miksei samantien vaaleistakin... :D[/QUOTE]

Heillä ei kuitenkaan ole mitään mahdollisuutta pärjätä niin ajattelin tässä nyt keskittyä noihin enemmän julkisuudessa olleisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24845041:
Ihan pakko oli tässä äänestää Soinia. Mulla ei ole koskaan ollut mitään motivaatiota opiskella ruotsia ja osaankin sitä tosi huonosti, vaikka olenkin kouluissa lukenut sitä 12 vuoden ajan. Mutta jos Soinista tulisi pressa, mun olisi yksinkertaisesti PAKKO oppia ruotsia, pukeutua sinikeltaisiin vaatteiisiin ja joka käänteessä hihkua "Heja Sverige!".

Miks niin? Oletko seonnut? :O

[QUOTE="vieras";24845026]Hyi helevetti, että tuo alimmainen kuva on oksettava.[/QUOTE]

Sanos muuta.:x

Mitenkähän Homo-Pekalle kävisi valtiovierailulla esim Iranissa? Hirtettäisiinkö?

[QUOTE="eee";24845103]Siis mitä ihmettä, ihan tosissaanko palstalaiset äänestävät Soinia??? :O[/QUOTE]

Totta kai. Persut jyrää ja vuoden kuluttua tulee KuntaJytky!:)

[QUOTE="eee";24845103]Siis mitä ihmettä, ihan tosissaanko palstalaiset äänestävät Soinia??? :O[/QUOTE]

Miksikäs ei?

Soini pelastaa vielä Suomen.

Joko presidenttinä tai perussuomalaisten johtohahmona.

[QUOTE="vieras";24845114]Miksikäs ei?

Soini pelastaa vielä Suomen.

Joko presidenttinä tai perussuomalaisten johtohahmona.[/QUOTE]

Harmi kun presidentillä ei enää ole sitä valtaa mitä aiemmin. Soini panisi maan asiat hetkessä kuntoon ja silloin olisi suomalaisena hyvä olla suomalaisessa Suomessa.:)

[QUOTE="vieras";24845065]Miks niin? Oletko seonnut? :O[/QUOTE]
Miten niin seonnut? Jos Soini olisi pressa, niin mun pitäisi muuttaa joko maasta pois tai esiinty svenskatalandebättrefolkina. Just nyt muutto ei ole ajankohtainen, joten ruattin opiskelu olisi ainoa vaihtoehto. Fy fan!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24845148:
Miten niin seonnut? Jos Soini olisi pressa, niin mun pitäisi muuttaa joko maasta pois tai esiinty svenskatalandebättrefolkina. Just nyt muutto ei ole ajankohtainen, joten ruattin opiskelu olisi ainoa vaihtoehto. Fy fan!!!

Miks ihmeessä sun pitäis muuttaa pois tai esiintyä parempana kansana?

• Tykkää
Reactions: Akaatti

Yhteistyössä