Kenet näistä ottaisit hoitamaan lapsiasi jos olis pakko valita???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HUOM!!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai, tämmönenkin löytyi :) Ihanaa, mua ei ole ihan alimpaan h**ttiin haukuttu, ainakaan vielä.

Mulla on paljon kokemusta lapsista ja heidän hoidosta, joten ihan hyvillä mielin mulle vois jättää hoitoon ;)

Aika hassu aloitus, ei täällä netissä kuitenkaan niin kovasti opi ihmisiä tuntemaan. Mun olis ihan mahdoton sanoa, että voisin jättää lapsia hoitoon kenellekään täällä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
En oikein tunne kyseisiä henkilöitä, mutta ei ainakaan Katja87. Varmaanki ninaTT, siksi ku se vaikuttaa mukavan lempeältä.

Mä oon aina luullut, että ninaTT on joku provo...?

En ole :) Ihan oikea ihminen. Tervetuloa moikkaamaan tänne Espoon Perkkaalle! :wave:

Meidän tyttö on niin pieni vielä, että täysin tuntematon pääsisi häntä hoitamaan vain mun kuolleen ruumiini yli! Ja sittenhän minä en olisi päättämässä enää mistään asiasta..

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
En oikein tunne kyseisiä henkilöitä, mutta ei ainakaan Katja87. Varmaanki ninaTT, siksi ku se vaikuttaa mukavan lempeältä.

En ole :) Ihan oikea ihminen. Tervetuloa moikkaamaan tänne Espoon Perkkaalle! :wave:

Ai sä asut siellä?
Siellä tulee uuuuuuusein käytyä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

Ai sä asut siellä?

Juu, tässä asukaspuiston läheisyydessä asustellaan!

Alkuperäinen kirjoittaja HUOM!!!!!:
a) Emilyn
b) Viblsp
c) Katja87
d) Äitiyslomalainen
e) ninaTT
f) Heila

Pahan pistit tosiaan.
Emilyn... Ei kiitos, kasvatusneuvoja päivänpäätteeksi ei katsottaisi hyvällä. Hänestä tulee muutenkin liikaa mieleen äitini, joka on erehtymätön... omasta mielestään.

Vispilä, muuten ok, mutta hieman liian rasistinen minun makuuni. Arvostus putoaa nollaan ja lopulta lattiankin läpi. Ihminen, joka on valmis tuomitsemaan toisen pelkästään sen mukaan mistä tämä on tullut pysyköön kaukana minun oveltani.

Katja87, ei kiitos. Tai ehkä... Hmm... Pelkään, että hän hermostuisi meidän lapsien kanssa.

Äitiyslomalainen. Eiiii... Ehkä liikaa myös oikeassa olemisen makua, kuten Emilyninkin tapauksessa. Toisaalta häntä voisin harkita. Luottaisin kyllä, että hän oikeasti pitäisi lapsistani huolta, jos vain tykkäisi heistä. Suuri miinus siitä, että luultavasti hän ei ole kovin ihmisrakas ja sitä välinpitämistä riittää tasan omille.

Heila. Hän luultavasti heilastelisi puhelimessa heilansa kanssa ja unohtaisi lapseni.

NinaTT, joo. Hän voisi olla se.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Kaikki muut kävis paitsi b. Mulla kun sattuu olemaan vammainenkin lapsi, niin en antaisi edes tuota vammatonta hoitoon sellaiselle, jonka asenne vammaisia kohtaan on kuten vaihtoehto b:llä on.

Samma här. Heilaa en kovin hyvin "tunne", mutta noista muista on jäänyt ihan positiivinen kuva, lapsenhoitajina vaikuttavat hyvinkin luotettavilta. =)

Jos nyt joku suosikki pitäisi valita niin... sanotaan vaikka NinaTT. Olisi muksuillekin avartava nähdä vähän erilaista perhemallia ym.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
No jos ois pakko valita, niin kenet vaan joka uskaltaisi tänne tulla.
Ja silläehdolla, että hoitaa kaikki lapset.
Silloin tietäisin, että meillä isommat ainakin osaisivat pitää huolen pienemmistä ;)

Samalla linjalla olen minä! Meille käy kuka vaan, kunhan kaikki lapset on kotona :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

Ai sä asut siellä?

Juu, tässä asukaspuiston läheisyydessä asustellaan!

Siellä mun systerikin asuu :D

Yhteistyössä