V
vieras
Vieras
Ottaisin F) Huomiohakuinen persoonallisuushäiriö. Varmaan tuottaisi vähiten ongelmia ja siitä saattaisi olla jopa hyötyä tämänpäivän maailmassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja häiriöinen:että paras tilanne kaiketi on niillä joilla tuo häiriö on diagnosoitu ja saa siihen apua/terapiaa. Todella monelta jää diagnoosi saamatta koska se vaatii pidemmän hoitosuhteen. Ja persoonallisuushäiriöiset harvoin tuottavat haittaa toisille, lähinnä itselleen.
MUTTA ehdottomasti olen sitä mieltä, että suuri osa persoonallisuushäiriöisistä kärsii ITSE ominaisuudestaan. Ja tuosta perinnöllisydestä ei ole varmuutta, lähinnä kasvatukselliset asiat ja esim. ongelmat perheessä saattaa periytyä. Kyllä linnassa olevista monilla on esim. psykopatiaa, mutta moni häiriötyyppi ei luonteeltaan selitä rikollista toimintaa. Itse häiriöisenä toivoisin, että ihmiset eivät olisi niin kovin ennakkoluuloisia. Se, että rikolliselle tiellä ajautuu vaatii muutakin kun häiriön persoonassa. JA korostan, että oikea hoito on ydin, ja häiriöt voi hyvän hoidon ansiosta myös ihminen voi parantua.Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja häiriöinen:että paras tilanne kaiketi on niillä joilla tuo häiriö on diagnosoitu ja saa siihen apua/terapiaa. Todella monelta jää diagnoosi saamatta koska se vaatii pidemmän hoitosuhteen. Ja persoonallisuushäiriöiset harvoin tuottavat haittaa toisille, lähinnä itselleen.
Aika usein persoonallisuushäiriöiset tuottaa haittaa toisille ja yhteiskunnalle. Vankilassa valtaosalla mm. persoonallisuushäiriö. Myös moni hakattu/raiskattu nainen tai lapsi voi olla sitä mieltä että persoonallisuushäiriöinen on satuttanut. Myös tuttuja joita huijattu takaamaan lainaa joka on sitten hilattu hyväuskoisen allekirjoittajan maksettavaksi jne.
1-2% ihmisistä on asosiaalinen persoonallisuushäiriö ja vielä isommalla osalla lievempi häiriö samasta.
Linnassa istuvilla yli puolella persoonallisuushäiriö tai ADHD.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Joo totta on myös se että itse kärsivät usein vääristyneestä peroonastaan. Jäi peesaamatta aiemmin se kohta. *agree*
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Mikäs toi eristäytyvä on? Kuulostaa houkuttelevalta. Se ei ehkä aiheuta suoraa haittaa muille?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Narsistisen. Saisin olla vittumainen muille ihmisille, enkä itse tajuaisi koskaan olevani väärässä, syyllinen tai sairas.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Narsistisen, paitsi jos se tarkoittaa sitä, että laittaisin itteni lasten edelle.