Kenet näistä ottaisit hoitamaan lapsiasi jos olis pakko valita???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HUOM!!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vispilällä ois ainaki kokemusta. Emilyn taas vaikuttaa oikeastikkin pätevältä, vaikka en aina hänen kärkkäiden mieleipiteidensä kanssa olekkaan aivan samaa mieltä. Katja taas vaikuttaaa symppis tyypiltä.
Jos nämä kolme tuntisin, niin varmaankin luultavasti heille pojan soisin hetkeksi hoitoon.

Kaikki muut kävis paitsi b. Mulla kun sattuu olemaan vammainenkin lapsi, niin en antaisi edes tuota vammatonta hoitoon sellaiselle, jonka asenne vammaisia kohtaan on kuten vaihtoehto b:llä on.

Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Alkuperäinen kirjoittaja Anu-78:
katja87 ehdottomasti! :) :D

Täällä kans :) Muitten kanssa en oo ikinä jutellukkaan ja Katja tuntuu tosi mukavalta ja pirteeltä ihmiseltä :)

katja on mukava ja pirtee mitä minä sen tunnen:) terkut katjalle ja aapelle! :flower: ens viikolla tullaan sakun kanssa käymään:)

Täällä kans :) Muitten kanssa en oo ikinä jutellukkaan ja Katja tuntuu tosi mukavalta ja pirteeltä ihmiseltä :)

katja on mukava ja pirtee mitä minä sen tunnen:) terkut katjalle ja aapelle! :flower: ens viikolla tullaan sakun kanssa käymään:)

kuka se silloin oli joka kertoi lyöneensä lastaan jossain ketjussa?

anteeksi oikein kovasti kovasti kovasti jos nyt muistan väärin... mutta ihan kun jossain ketjussa olisi pohdittu joskus sitä että katja87 olisi lyönyt lastaan...

voin muistaa toooodellaa väärin

:ashamed:

muoks muoks* ja mikä ihme kysely tämä on olevinaan? eihän ole päätä eikä häntää miettiä tälläisiä asioita pelkän nettikeskustelun perusteella? :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja kerma:

kuka se silloin oli joka kertoi lyöneensä lastaan jossain ketjussa?

anteeksi oikein kovasti kovasti kovasti jos nyt muistan väärin... mutta ihan kun jossain ketjussa olisi pohdittu joskus sitä että katja87 olisi lyönyt lastaan...

voin muistaa toooodellaa väärin

:ashamed:

muoks muoks* ja mikä ihme kysely tämä on olevinaan? eihän ole päätä eikä häntää miettiä tälläisiä asioita pelkän nettikeskustelun perusteella? :kieh:

voi olla, en tiiä...mut mä tunnen katjan hyvin et se siitä:)

Yhteistyössä