Kenet asunnonvälittäjäksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jijope
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ootko ensin aatellu kokeilla myymistä itse?

Pankeista saa ihan pikkurahalla ostaa kunnolliset valmiit kauppakirjat ja vielä henkilön, joka neuvoo miten ne täytetään siten, että loppuviimein kauppa ihan yhtä turvallinen molemmille osapuolille kuin välittäjän kauttakin tehty kauppa.

Näin me ajateltiin ensin kokeilla löytyiskö ostaja. Laitetaan vaikka muutaman viikon ajan lehteen ilmoitus ja katsotaan löydetäänkö ostaja itse. Jos löytyy, niin mennään ostajan kanssa pankkiin ja hoidetaan kauppa siellä. Säästetään välittäjän kulut. Jos ei ostajaa löydy, niin sitten harkitaan välittäjän hommaamista uudelleen.

Meidän naapurustosta on nyt tosi monet tehneet tälleen asuntokaupat ja ovat olleet ihan tyytyväisiä. Siksi aattelimme itsekin kokeilla kunhan tässä vuoden päästä tulee asunnon myynti meilläkin ajankohtaiseksi.

Asiaa ! Minä myin vuosi sitten kotini ( todella tasokas rivarikaksio ) välittäjän kautta. Ja se kaduttaa, sillä olisin säästänyt 2200 jos olisin itse hoitanut homman ( helppoa ! ). Asunto kun myytiin jo ennen esittelyä...
Välittäjä oli myös aika tympeä kaupanteon jälkeen. Selvästi vain palkkionsa verran teki hommaa. Kun olisin kysynyt pikkuasian myynnin jälkeen sain vastauksen "ei kuulu mulle enää..."

Yhteistyössä