Kenestä palstalaisesta pidät?

  • Viestiketjun aloittaja ugabuga
  • Ensimmäinen viesti
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Haistakkaa pasha kaikkhki
:LOL: Niin joo nyt ei tarvitse enää esittää kilttiä, kun on vuosi vaihtunut. :hug:

Minä tykkään melkein kaikista. Paitsi joistain harmaista. :whistle: B)
Mutta eikös tontut jo vakoile seuraavaa joulua ajatellen? Että ei ala uuden vuoden merkinnät hyvällä tolalla tuolla meiningillä... :/
 
Mikko
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikko:
BKM on upea Nainen.
Niin on, mutta pidä näpit erossa
Heh heh. :D Oikeesti pojat, tai "pojat" tää vitsi mun upeudesta tai ihanuudesta naisena alkaa toden totta mennä vähän vanhaksi. :eek: Kukaan, joka kirjoittaa tuollaista, ei voi olla ihan tosissaan eikä varmaankaan mua tunne. :eek:
Ei se ole vitsi. Ainakaan mun kohdalla. Sä vaan olet miesten mieleen. Naisellinen ja mukava.
 
Pena
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No juu. :D Enkä välttämättä ollenkaan teidän väliltänne, hiukan on haljua tällainen pelkkä kirjoittelu jossain palstalla. :whistle:
E muuten ole ollut yhtään haljua. Vielä vähemmän pelkkää. Sun juttushan meitä kaikkia täällä yhdistää ja ihastuttaa. Ei me susta muuta tiedetä.
 
Niko95
Alkuperäinen kirjoittaja Pena:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No juu. :D Enkä välttämättä ollenkaan teidän väliltänne, hiukan on haljua tällainen pelkkä kirjoittelu jossain palstalla. :whistle:
E muuten ole ollut yhtään haljua. Vielä vähemmän pelkkää. Sun juttushan meitä kaikkia täällä yhdistää ja ihastuttaa. Ei me susta muuta tiedetä.
juttujen perusteella sie oot suloinen...
 
Haluaisin pitää kaikista :saint: Noo, kunnon keskusteluthan syntyy siitä, kun eriävät osapuolet osaa ns rakentavasti keskustella repimättä toisiltaan virtuaalisesti silmiä päästä....


Minä pidän niistä nikeistä, jotka SEISOVAT sanojensa takana. Ei heidän tosiaan tarvitse olla kanssani samaa mieltä. Kunhan osaavat noin suurinpiirtein käyttäytyä. Monia kyllä ns kaipaan; Hellehattua, Naakulaa (jonka kyllä tiedän nikkinsä vaihtaneen), Saapasjalkakissaa, Tumpulaa, Unipuuta, Meduusaa, Emuliinua (jonka kyllä oon äskettäin yhyttänytkin), ja montaa muuta. Ja Ultramariinille muuten tähän väliin terkut ;)

Nykysellään tämä palsta vilisee nikkejä, joista mulla ei hajuakaan.... Mutta on heissäkin monta hersyvää persoonaa, pitää muistaa pitää oma linjansa :xmas: SE ON AINA PLUSSAA B)
 

Yhteistyössä