Kenestä Kaksplussan Tähtibloggaaja? Äänestä ja voita!

mielipiteeni
Kiitos mielipiteestäsi, mutta tuosta yhdestä kohdasta on pakko olla eri mieltä. Minä nimittäin todellakin välitän lukijoistani, vastaan heidän kommentteihinsa ja kysymyksiinsä, kyselen itse mielipiteitä ja toteutan toiveita. :)
Varmasti näin,mutta se,että lukiessa siitä jää sellainen tunne,että läpätät vai tuntematta mitään.
Tunne,että ihan sama lukeeko kukaan vai ei kunhan saan kertoa tarinaani.
 
mielipiteeni
Nyt ihmetyttää,että miksi ei saisi sanoa omaa mielipidettään. Tämähän on kilpailu. Itse ainakin alkuun kerroin,että mikä on hyvä ja mikä huono. Jatkoin koska minulta kysyttiin syitä . Onko siinä jotain väärää?
 
Äänestäjä
Minun mielestä tuo Uskola on ihana blogi, hyvät mahikset voittaa !
Tykkään myös neljän huoneen tavarat-blogista, kiva lukea välillä miespuolisen tekstiä, hyvin kirjoitettu ja ihan hausa.

Mama's diary ja kiljuva pikkunälkä ovat tylsiä. Ja tuo Mutsis on- blogi on niin nähty, pelkkää valitusta ja säälikää minua-tekstiä, blah ! minunkin mielestä ois jo muiden vuoro päästä kaksplussalle.

:)
 
Tykkään
Mutsis on on paras!! Eiköhän se näy jo lukijamäärissäkin, kateelliset panettelee :) mut tietenkään jokainen ei voi tykätä. Tykkään myös uskolasta ja neljän huoneen tavaroista :)
 
ei ihan
Alkuperäinen kirjoittaja Tykkään;28324138:
Mutsis on on paras!! Eiköhän se näy jo lukijamäärissäkin, kateelliset panettelee :)
No en nyt sanoisi toisen bloggaajan siivellä lentelevää/lentänyttä blogia mitenkään kadehdittavan arvoiseksi. Myöskin samaa mieltä edellisen kanssa!

T. Aika kauan sivusta seurannut
 
"vieras"
Voitte kaikki vastata.

miksi tuota teiniätiä korostetaan?

Miksi mutsis on ja mamas diary ovat sotajalalla?

Miten niin mutsis on olisi kopioija?

milloin kisa loppuu?

onko vain yksi voittaja?
 
töttörööö
[QUOTE="vieras";28339157]Voitte kaikki vastata.

miksi tuota teiniätiä korostetaan?

Miksi mutsis on ja mamas diary ovat sotajalalla?

Miten niin mutsis on olisi kopioija?

milloin kisa loppuu?

onko vain yksi voittaja?[/QUOTE]

Siksi että toi demi on kai siinä teiniäidit ohjelmassa. Tai en tiiä mitä tarkotat korostamisella mut nii :D

miten niin ne on sotajalalla? mäki haluan kuulla :D

en osaa tohon sanoa mitään, koska en todellakaan ymmärrä myöskään tuota yhtä väitettä?

Kisa loppuu ymmärtääkseni tänään. tai ainakin jossain luki että 15.4. mut en tiiä koska kuullaan voittajat?

ja käsittääkseni voittajia on useampi mut en tiiä kuin monta
 

Yhteistyössä