Kenenkähän penskoja ne on nuo noin 10-16-vuotiaat, jotka notkuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja StarSisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

StarSisu

Jäsen
13.03.2009
591
0
16
ostareilla tupakka hampaissa ja sixpack kädessä???? Ei ainakaan kenenkään palstalaisen, eihän????

Täällä on muuten poliisit alkaneet joka viikonloppu tarkistamaan tuon aseman seudun alaikäisten juopottelijoiden vuoksi, joka on tosi hyvä juttu.

Paitsi, että voivat mennä juomaan jonnekin vielä huonompaan paikkaan :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No et sä kauheen tarkasta osaa arvioida, jos haitari on 10-16v :D Kyllä näkin teininä vedin ekat kännit 14v, mut en sentään 10v.

Kyllä siellä joukossa voi olla noita 10 v myös ja 100 % varmuudella 16 vuotiaita

No et sä kauheen tarkasta osaa arvioida, jos haitari on 10-16v :D Kyllä näkin teininä vedin ekat kännit 14v, mut en sentään 10v.

Tuolta väliltä löytyy, siis olen kuullut että nuorimmat kaljankittajat ovat vain 10v, tupakka hampaissa näkyy tosi pieniä poikia (kai tyttöjäkin) jotka sitten yrittävät saada aikuisia ostamaan heille tupakkaa.

Olen muutamallekin pitänyt puhuttelun.

Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:

Tuolta väliltä löytyy, siis olen kuullut että nuorimmat kaljankittajat ovat vain 10v, tupakka hampaissa näkyy tosi pieniä poikia (kai tyttöjäkin) jotka sitten yrittävät saada aikuisia ostamaan heille tupakkaa.

vieraille lapselle? mitä ovat vastanneet puhuttelun jälkeen? mulle haistattivat kerran pitkät p-askat

Alkuperäinen kirjoittaja tyyne tyllerö:
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:

vieraille lapselle? mitä ovat vastanneet puhuttelun jälkeen? mulle haistattivat kerran pitkät p-askat

Siis kun ovat pyytäneet tupakanostoon, niin silloin olen pitänyt puhuttelun, kun oikeasti en ymmärrä tupakointia ja lasten tupakointia vielä vähemmän.

Ihan asiallisesti ovat suhtautuneet, muistaakseni.

mun ei ainkaan. meillä lapset on just nyt kotona kaikki muut paitsi tuo 13v nukkuu, jopa 14v tyttökin unessa. Reppana vähän väsynyt, kun stressaa koulusta niin paljon. 13v kattoo isänsä kanssa leffaa -maailman ympäri 80 päivässä

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
mun ei ainkaan. meillä lapset on just nyt kotona kaikki muut paitsi tuo 13v nukkuu, jopa 14v tyttökin unessa. Reppana vähän väsynyt, kun stressaa koulusta niin paljon. 13v kattoo isänsä kanssa leffaa -maailman ympäri 80 päivässä

Muutenkin mulla kilttejä lapsia, urheilijoita kun ovat niin eivät paljoa kaupungilla hillu. Ja kumpikaan teineistä ei ole vielä maistanut viinaa., eikä hedes edes kiinnosta.
En halua että tyttöni kokee kaiken saman mitä ite olin kokenut jo 14-vuotiaana, aivan liian varhain näin sitä aikuisten elämää.....

jaa, enpä tiedä, sen tiedän ettei omani siellä notku, ikää on 17 ja 15 ja molemmat viettää ihan kotona iltaa, vanhempi tosin poikaystävänsä kanssa joka jää jopa meille yöks...iiika

Yhteistyössä