kenenkään muiden lapset ei tasan tarkaan huuda ja vitise..

niin kuin nämä kaksi !!!!!! siis ihan kokoa jan!! johan tässä pääkin sanoo sopimuksen irti,kun huutoa vaan jatkuu pv.stä toiseen!!

mitä mä teen?? hankin äänenvaimentimen??
haukkupannan??
äänieristetyn huoneen???
:headwall: \|O :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 07:48 elli kirjoitti:
kun tää on sellaista.(kitinäää)äiti mä haluun vettä(kitinääää) ja jos hetio ei saa nenänsä alle lasia (kitinää) tässä oli viimeisin kitinä vitinä....
Justiinsa kun meillä.Tyttö 3½v. ei osaa mitään pyytää normaalisti vaan aina se sama saakurin narinatyyli. :ashamed: Pienempi kiukkuaa muuten vaan. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 07:50 tulisielu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 07:48 elli kirjoitti:
kun tää on sellaista.(kitinäää)äiti mä haluun vettä(kitinääää) ja jos hetio ei saa nenänsä alle lasia (kitinää) tässä oli viimeisin kitinä vitinä....
Justiinsa kun meillä.Tyttö 3½v. ei osaa mitään pyytää normaalisti vaan aina se sama saakurin narinatyyli. :ashamed: Pienempi kiukkuaa muuten vaan. :D
:LOL: 3v tuossakin kyseessä!! ;) taitaa kuulua tuohon ikään ,mutta on se silti rasittavaa ja kun tämä pikkusisko seuraa koko ajan perässä ja kitisee myös ,kun isosiskonsakin.ei kiva!
 
vanhemmalla pojalla kitseminen ja väniseminen joka asiasta on oikeen tapa, ja ihan oikeasti. Siis vänistään ja mäkistään ihan turhista asioista, esim jos ei saa levitettyä voita leivälle, niin siinä on syytä tarpeeks alottaa show. Tätä se on tehny niin kauan ku on leipänsä itte osannu voidella. Herralla ikää melkein 9v.

Kaksoissiskonsa puolestaan puhuu huutamalla. Mä olen moneen otteeseen sanonu, ettei täällä ole niin huonokuulosia, että tarttis koko ajan möykätä. Vähemmälläkin kuulee. Hänellä on tapana myös alkaa hokemaan jotain lausetta, vähän tyyliin 'levy jää päälle'. Se jos mikä on tosi ärsyttävää.

Kuopus puolestaa ei vänise ja kitise turhista, eikä puhukaan huutamalla, ellei halua saada ääntään kuuluviin.

No joka tapauksessa kaikissa heissä on paljon hyvääkin, tässä nyt esimerkkiä miten meitillä...
 
kohtalotoveri
Täällä kans yks joka suorastaan nautti taas tänä aamuna kun pääsi töihin :D Voi luoja miten ihana paikka tämä onkaan, varsinkin nämä hiljaiset kahvitunnit :heart: Ok, en kiusaa teitä enempää...

Meilläki aamut alkaa huudolla ennen kuin silmät saadaan edes auki "ÄITI, NOUSEEEEEEEE!!!" ja toinenkaan vielä saanu edes valoja päälle. Ja sama jatkuu kun kotiin päästään. Tällä hetkellä tämä työäidin arki tuntuu todellakin paljon helpommalta... Jos joku keksii keinon tuon vinkumisen ja kitinän loppumiseen, kertokoot sen niin täältä lähtee yks nobeli :wave:
 

Yhteistyössä