Kenenkään lapsella Meandin vaal.pun sammakkotunikaa?

Tarkoitan sitä vaaleanpunaista jossa paljon vihreitä sammakoita? Sain tänään tuon muuten ihanan tunikan postissa kokoa 98-104 joka 4v tytölle aine sopiva koko. Nyt kuitenkin kaulaaukko tuossa tunikassa aivan järkyttävän pieni. Tyhmä menin ja kirjoitin jo tytön nimen nimilappuun ja sitten vasta kokeilin ja kyllähän sen päälle just ja just sai, mutta "auts" kuului kun meinasi korvat lähteä mukaan. Sattuikohan meille maanantai kappale vai onko tuossa mallissa tarkoituksella ahdas kaula-aukko?
 
"mamma"
Tuota ko.tunikaa ei ole, muita me&i vaatteita kylläkin ja olen huomannut että niissä todellakin on pienet kaula-aukot -tai sitten meidän lapsilla on isot päät :D Muuten koot natsaa ihan hyvin, mutta tuo puseroiden päälle saaminen on tuskaisaa :(
 
ap,
[QUOTE="mamma";26503519]Tuota ko.tunikaa ei ole, muita me&i vaatteita kylläkin ja olen huomannut että niissä todellakin on pienet kaula-aukot -tai sitten meidän lapsilla on isot päät :D Muuten koot natsaa ihan hyvin, mutta tuo puseroiden päälle saaminen on tuskaisaa :([/QUOTE]

Minä taas en aikaisemmin ole tuota ongelmaa huomannut, kaikki puserot, mekot, tunikat menneet hyvin päälle nyt eka kertaa tuhon ongelmaan törmäsin.
 

Yhteistyössä