Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:profiilista en tiä mut tatuinnin aiheesta väkersin :wave:
...ja joku palstalta oli ottanu samanlaisen kuvan :heart:
Olisko nöttiäinen?Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Toivottavasti en pahoita kenenkän mieltä nyt, mutta se palstalainen kellä tää kuva profiilissa on menettänyt kaksi vauvaa (rv.18 ja rv. 19 ) :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:Olisko nöttiäinen?Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Toivottavasti en pahoita kenenkän mieltä nyt, mutta se palstalainen kellä tää kuva profiilissa on menettänyt kaksi vauvaa (rv.18 ja rv. 19 ) :hug: