HEI VIBLSP !!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niin kaunis on maa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis täh :o ?!? Oletko raskaana :o Montako tulossa? Oonko nyt ihan pudonnut kärryiltä, kun muistelen ette halunnu kuin kaksi lasta?

no se sikiää kaikille. vaikka osa lapsista ei kelpaa vaan ne abortoidaan. oikeeta white trashia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuule :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis täh :o ?!? Oletko raskaana :o Montako tulossa? Oonko nyt ihan pudonnut kärryiltä, kun muistelen ette halunnu kuin kaksi lasta?

no se sikiää kaikille. vaikka osa lapsista ei kelpaa vaan ne abortoidaan. oikeeta white trashia.

Mut eihän sitä aborttia tehty, eikös se pitäny ne kaksoset =) Jaa onko tää uudelle miehelle?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kuule :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis täh :o ?!? Oletko raskaana :o Montako tulossa? Oonko nyt ihan pudonnut kärryiltä, kun muistelen ette halunnu kuin kaksi lasta?

no se sikiää kaikille. vaikka osa lapsista ei kelpaa vaan ne abortoidaan. oikeeta white trashia.

Mut eihän sitä aborttia tehty, eikös se pitäny ne kaksoset =) Jaa onko tää uudelle miehelle?

Pidin kaksoset, täyttävät maaliskuussa 3v. :heart: . Tämä on uudelle miehelle.

Jännä muoti-ilmaisu palstalla: white trash. :D Eräät oppineet uusia sanoja. ;) Ja kaikille sikiäminen, tuokin jännä juttu, kun tosiaan 4 lasta yhdelle miehelle ja nyt eka ja viimeinen toiselle.
 

Similar threads

M
Viestiä
46
Luettu
777
Aihe vapaa
päätön ratsumies
P
N
Viestiä
0
Luettu
287
Aihe vapaa
Nippernapsku
N
S
Viestiä
23
Luettu
806
P
K
Viestiä
29
Luettu
2K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä