Kenen yleisesti kauniina/komeana pidetyn tunnetun ihmisen ulkonäöstä sinä ET pidä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja palstamamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toinen on se nainen joka näyttelee uudessa Marilyn elokuvassa! Ei ole yhtään näköinenkään, ihan tavis.
Ihmettelin miksi Heath Ledger meni sen kanssa naimisiin, kun olisi saanut kaunottarenkin

Puhut Michelle Williamsista. Mä taas tykkään hänestä kovastikin!
Muhun on aina iskenyt enempi tuollainen söpö naapurintyttömäisyys. Monet upeiksi kaunottariksi mainitut eivät taas mun mielestäni ole sellaisia. :D

1980-luvulla vouhkattiin Mel Gibsonista, että se muka oli joku maailman seksikkäin mies kun oli näyttänyt paljasta takapuoltaan jossain leffassa. En ymmärtänyt mitä seksikästä tyypissä oli.

1990-luvulla, kun My So-Called Life tuli telkkarista, vouhkattiin Jared Letosta (sarjassa Jordan Catalano.) En ymmärtänyt sitäkään, minusta se punatukkainen kikkarapäinen naapurin poika (en muista näyttelijän nimeä) oli paljon kuumempi.

Tom Cruise ei myöskään ole koskaan iskenyt.

God, I´m old.

[QUOTE="vieras";25704574]George Clooney, Richard Gere, vai miten ne kirjotetaan[/QUOTE]

KÄÄK, miten jonkun mielestä ei Clooney ole komea!!! Sehän on yksi komeimpia ikinä. Ja ei kyllä sovi Geren kanssa samaan lokeroon, hui sitä Gerea.

[QUOTE="sss";26406873]KÄÄK, miten jonkun mielestä ei Clooney ole komea!!! Sehän on yksi komeimpia ikinä. Ja ei kyllä sovi Geren kanssa samaan lokeroon, hui sitä Gerea.[/QUOTE]

Ja mä taas tykkään Gerestä, mutten ollenkaan Clooneysta. :D
Ootko nähny tän norjalaisen Clooney-mainoksen?

DnB NOR Clooney ad - YouTube

Iltalehti: Onko Kristina liian seksikäs? Siis ok! :O Tämä ei ole kyllä julkkis, mutta tästä akasta ei saa SEKSIKÄSTÄ TEKEMÄLLÄKÄÄN!

kristina_5160112PP_503_mm.jpg

Tätäkään en tajua...

images

Miehistä:

images

Yhteistyössä