Se Saimi Nousiainen, näin sen kerran Kaivarissa. ei minkään näköinen.
Samoin se Huippumallikisan vetäjä, se entinen malli(en muista nimeä).
Sitten Lola. Näyttää välillä tietystä kulmasta niin afrikkalaiselta ja se ei ole kehumista.
Katsokaapa kuvaa jennifer anistonista, jossa tukka on kiinni eikä rajaa kasvoja!! Järkyt leukaperät ja pitkä leuka, silmät lähellä toisiaan ja ruma nenä. Kaunis on vartalo ja hiukset upeat mutta naamavärkki mielestäni ruma!
[QUOTE="vieras";25705200]Uma Thurman taas hivelee mun silmiäni. on kuin tuulahdus raikasta ilmaa kaikissa julkkisbileissä, verrattuna muihin tusinanätteihin
näyttelijätyttöihin.
Ja vartaloltaan ihan malliainesta.
[/QUOTE]
En tajua mitä kaunista tuossa on, inhokkini!
Toinen on se nainen joka näyttelee uudessa Marilyn elokuvassa! Ei ole yhtään näköinenkään, ihan tavis.
Ihmettelin miksi Heath Ledger meni sen kanssa naimisiin, kun olisi saanut kaunottarenkin
Mun silmää ei miellytä Top Chefin juontaja, nuorempi nainen, jonka nimi katsosi muistista..
Jossakin kun sanottiin, että on niin kaunis, etä jopa itsekin on joutunut asiasta "kärsimään".
Eilisessä jaksossa vähän nätimpi, kun hymyili enemmän, mutta muuten ihan outo.
Satu Tuomisto on mun mielestä tosi vanhan näköinen.
Jennifer Anistonin leukaperät ja se konkkanokka
Sarah Jessica Parker,noita-akka
Kiira Korven ylistystä mä kans jotenkin ihmettelen,ei ruma mutta ei missään nimessä maailmanluokan kaunotar,naapurin tyttö.
Rumor Willis,mikä sen naamassa on hätänä??? Hyi!!!
En tykkää oikein kenestäkään geneerisen kauniista ja komeista julkkiksista. Esim. Brad Pitt, Tom Cruise jne ei iske yhtään. Suurin osa kauniista naisnäyttelijöistä ei säväytä millään tavalla, vaikka noin objektiivisesti arvioiden ovatkin kasvoiltaan ja vartaloltaan kauniita.