Kenen yleisesti kauniina/komeana pidetyn tunnetun ihmisen ulkonäöstä sinä ET pidä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja palstamamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
penelope_cruz300.jpg

......

Tosi herkku:p

Mun makuuni kauniita/komeita eivät ole:
- Pierce Brosnan (parhaat päivät meni jo)
- Mikko Leppilampi (ällö)
- Victoria Beckham (onko se tikku jotenkin superkaunis tai seksikäs?? mun mielestä paikallisbussin teinit on kauniimpia ku Posh - ja se on aivan liian laiha)
- Hugh Grant (yök)
- Jennifer Aniston on söpö ja sporttinen, mutta ei mun mielestä koskaan oo ollu mikään superkaunis

Uma Thurman taas hivelee mun silmiäni. on kuin tuulahdus raikasta ilmaa kaikissa julkkisbileissä, verrattuna muihin tusinanätteihin
näyttelijätyttöihin.
Ja vartaloltaan ihan malliainesta.

uma-thurman-3.jpg

[QUOTE="eveline";25705076]Mun makuuni kauniita/komeita eivät ole:
- Pierce Brosnan (parhaat päivät meni jo)
- Mikko Leppilampi (ällö)
- Victoria Beckham (onko se tikku jotenkin superkaunis tai seksikäs?? mun mielestä paikallisbussin teinit on kauniimpia ku Posh - ja se on aivan liian laiha)
- Hugh Grant (yök)
- Jennifer Aniston on söpö ja sporttinen, mutta ei mun mielestä koskaan oo ollu mikään superkaunis[/QUOTE]

Samaa mieltä!
Tohon listaan voisin lisätä vielä, että mun mielestä Elvis on ei- komea ja se on ylimainostettu.

Scarlett Johanson, Victoria Beckham, Prinsessa Madeleine, Mikko Leppilampi, S-J Parker ja Elvis saavat täältäkin äänet. Lisäksi uutena Cameron Diaz, en ymmärrä, kuinka niin miesmäistä naista voi pitää kauniina?

Tom Cruise, Hugh Grant ja Ben Affleck ei ole kyllä ikinä iskenyt minuunkaan. Affleck vaikuttaa kyllä hauskalta tyypiltä.

Mutta Harrison Ford hei, sehän on nykyään jo pappa, ei kai sen tarvitsekaan olla nuorten naisten mielestä komea. Indiana Jones -aikoinaan kuitenkin aivan älyttömän charmikas ja komea mies.

DiCaprio ei minusta kyllä ole ikinä ollut komea, mutta tykkään miehen näyttelijäsuorituksista :)

Ja Anne Hathaway on ihana.

Pippa Middleton. Onhan se sievä, mutta ei kasvoiltaan todellakaan mikään kaunotar. Enkä ymmärrä sen takapuolen hehkutusta, ihan normaali naisen treenattu takapuoli. Mielestäni Kate on paljon kauniimpi kuin Pippa, joten miksi häntä ei hehkuteta samalla tavalla?

Mulla kans listalle pääsee Mikko Leppilampi. Ikinä en oo tykänny. Ja onhan noita vaikka mitä aina uusia julkkuja jotka on syötävän seksikkäitä muka mutta eei. Brad Pittistä en oo myöskään ikinä eritysemmin innostunu. DiCaprio oli ihana mun mielestä joskus tosi nuorena mutta nykyään yäk.

Monet huippumallit on kans naamasta tosi tavallisia, kroppa tietysti tosi timmi. Ai niin ja Jessica Biel piti vielä mainita!

Yhteistyössä