Kenen vessassa roskis?

• Viestiketjun aloittaja Namskis
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä on roskis vessassa oltava, on niin yököttävää jos vessaroskia viedään keittiön roskikseen :x . Meillä kannellinen poljinroskis kylppärissä (vessa samassa) ja rulla roskapusseja pyykkikaapissa, että aina on sopivan kokoinen pussikin sinne roskikseen.

Poljinroskis löytyy. Minä en itse kävele terveyssiteet käsissä, enkä laita naisvieraita kävelemään. Kuvottaa sellaiset jotka pokerina selittää että kyllä sitä voi vessapaperiin käärittynä viedä keittiön roskiin. Helvetin hienoa olla kahvipöydässä jos joku haisevat siteet kädessä tulee vessasta siihen viereen laittamaan kyökin roskikseen.

Työäiti
Kyllä ja ei. Meillä on yhdessä, mutta ei ole kahdessa muussa. Yksi vessa on niin pieni, että roskis veisi liikaa tilaa ja näyttäisi vielä tyhmältä. No ei tuolta alakerran vessasta ole niin pitkä matka keittiöön, ettei sitä jaksa kävellä. Sielläkin on vähän lattiatilaa, mm potta vie tilaa. Ja mä0en jaksaisi tyhjennetää älyttömän montaa roskista. Niitä kun on muuallakin taloa ja muut kierrätyskohteet kans

Alkuperäinen kirjoittaja keiju86:
Meillä. Mun lapsuudenkodissa ei ollut ja roskis oli suunnilleen eka asia, jonka kävin ostaa, kun muutin omaan kotiin. ;) Mustakin on inhottavaa, jos roskista ei ole. Sillon joutuu tosiaan miettii, mitä tekee mahdollisille roskille.[/quote

:wave: Näin kans.

Yhteistyössä