Meillä ei ole ollut pitkään aikaan =) En me sitä mihinkään tarvita, mutta vois kai sitä vieraita ajatella.. tosin meillä koskaan ketään käy.Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Pakko olla...en ymmärrä kellä naisihmisellä ei olisi roskista vessassaan Lisäksi kun tulee vielä vaippoja ja likaista kissanhiekkaa...
Missäpäin maailmaa ei saa laittaa paperia pönttöön?Alkuperäinen kirjoittaja miam:pakko olla,kun täällä ei saa heittää vessapapruja pönttöön...
suomessa kun olen,niin etsiskelen aina vessassa roskista,mihin paperit laittaísin ennenkuin muistan,että pönttöön ne voi vipata!!
Ainakaan Kyproksella ei saa.Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Missäpäin maailmaa ei saa laittaa paperia pönttöön?Alkuperäinen kirjoittaja miam:pakko olla,kun täällä ei saa heittää vessapapruja pönttöön...
suomessa kun olen,niin etsiskelen aina vessassa roskista,mihin paperit laittaísin ennenkuin muistan,että pönttöön ne voi vipata!!
Oho, oppipahan taas uutta. Siis ihan pyyhkimispaperiakaan? :ashamed: :xAlkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Ainakaan Kyproksella ei saa.Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Missäpäin maailmaa ei saa laittaa paperia pönttöön?Alkuperäinen kirjoittaja miam:pakko olla,kun täällä ei saa heittää vessapapruja pönttöön...
Oho, oppipahan taas uutta. Siis ihan pyyhkimispaperiakaan? :ashamed: :xAlkuperäinen kirjoittaja hömppö:Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Ainakaan Kyproksella ei saa.Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Missäpäin maailmaa ei saa laittaa paperia pönttöön?Alkuperäinen kirjoittaja miam:pakko olla,kun täällä ei saa heittää vessapapruja pönttöön...
Miks se on välttämättömyys?Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili::wave: Tottakai, en ymmärrä ihmisiä kenellä ei ole