Kenen vessassa roskis?

• Viestiketjun aloittaja Namskis
  • Ensimmäinen viesti
Toki on roskis. Ja mun eräällä läheiselläkin on, mutta sinne ei kuulemma saa laittaa siteitä, ku ne rupee haiseen! Kantsis vissiin tyhjentää välillä =)

Eräs kaverini sanoi, että jos kyläpaikassa ei oo roskista, vetää siteen vessanpöntöstä.
Sitä mä en kyllä tekis, vaan kiikuttasin siteen keittiön roskiin :saint: Vaikka itteeni jotenki ällöttää tunkee vessaroskia keittiöön.

On. Vaikkei itse sitä vessassa tarttiskaan olevan (mulla kuukuppi ja lapsella kestovaipat ) niin on jotenkin miellyttävämpää että kertistelevät naisvieraat/vauvalliset jättää jätöksensä sinne roskiin kuin kiikuttavat keittiön roskiin

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Pakko olla...en ymmärrä kellä naisihmisellä ei olisi roskista vessassaan :eek: Lisäksi kun tulee vielä vaippoja ja likaista kissanhiekkaa...
Meillä ei ole ollut pitkään aikaan =) En me sitä mihinkään tarvita, mutta vois kai sitä vieraita ajatella.. tosin meillä koskaan ketään käy.

Mari
Ei ole eikä tule. Itse en käytä koskaan siteitä, ei tarvi kun ei ole edes menkkoja ja lapsellakaan ei enää vaippoja ole. Silloin kun oli niin niitä pidettiin kodinhoitohuoneessa jossa oli myös roskis niille. En ala tyhjentämään roskista aina sen jälkeen kun joku nainen siellä käy enkä ala tiirailemaan onko sattunut kyseisellä henkilöllä olemaan menkat ja on roskiksessa järkyn hajuisia rättejä!

Alkuperäinen kirjoittaja miam:
pakko olla,kun täällä ei saa heittää vessapapruja pönttöön...
suomessa kun olen,niin etsiskelen aina vessassa roskista,mihin paperit laittaísin ennenkuin muistan,että pönttöön ne voi vipata!! :D
Missäpäin maailmaa ei saa laittaa paperia pönttöön? :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
suomessa kun olen,niin etsiskelen aina vessassa roskista,mihin paperit laittaísin ennenkuin muistan,että pönttöön ne voi vipata!! :D
Ainakaan Kyproksella ei saa.
Oho, oppipahan taas uutta. Siis ihan pyyhkimispaperiakaan? :ashamed: :x

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Ainakaan Kyproksella ei saa.
Oho, oppipahan taas uutta. Siis ihan pyyhkimispaperiakaan? :ashamed: :x

Juu, kaikki paperit laitetaan roskikseen :x

Yhteistyössä