Kenen numero? Kuka soitti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Number
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;27395458:
Ja sitten kun ei ehtinytkään vastata, piti miettiä pää puhki kukahan se mahto olla

Niinpä :D
Ja ennen wanhaan jos joku ei vastannut, niin ajateltiin ettei se ole kotona. Nyt jos et vastaa puhelimeen, varsinkaan jos on useamman kerran yritetty soittaa, niin melkein hälytetään poliisi ja palokunta, että nyt on jotain sattunut kun se ei vastaa puhelimeen.

Jotenkin jo järkyttävää, kun ihmiset pelkäävät vastata tuntemattomiin puhelinnumeroihin. Aina olen myöskin ihmetellyt sitä, ettei kaikki ihmiset avaa ovea ovikellon soidessa ellei etukäteen ole ilmoitettu, että on tulossa.

[QUOTE="veetu";27395495]Mitä jos soittaisit siihen numeroon etkä levittelisi toisten numeroita tänne! Jos ei näy tiedustelussa on "salainen" idiootti![/QUOTE]

No et sinäkään kovin fiksu ole, kun netissä tuntemattomia haukut. Mut jos nimesi on idiootti, niin ymmärtäähän sen.
Jos on salainen numero, niin yleensä lukee tuntematon numero. Ja tuskin toi oli jonku yksityishenkilön numero, kun niissä varmaan harvemmin suuntanumerooo on, vai?!

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;27395521:
Jos on salainen, niin ei silloin numerokaan näy...idiootti

no kyllä voi numero näkyä vaikka olisi salainen numero. numeron voi salata usealla tavalla esim numero näyttö esto sekä numerotiedustelu esto idiootti

Äsken joku soitti mulle tällaisesta numerosta. +358968922782 Kuka toi vois olla? En ikinä vastaa numeroihin, jotka näyttää oudolta, kuten toi. :o

Missä vaiheessa toi ketjun aloittaja kirjoitti, että "en uskalla vastata tuntemattomiin numeroihin.!

Oonko sokee, vai enkö vaan nää siinä mitään selllasta lausetta. Jos jollakii ei oo tietokonetta, niinn tarkoittaako se sitten sitä, ettei uskalla ostaa tietokonetta?? :O

[QUOTE="joo";27395542]no kyllä voi numero näkyä vaikka olisi salainen numero. numeron voi salata usealla tavalla esim numero näyttö esto sekä numerotiedustelu esto idiootti[/QUOTE]
Eihän se itse numero ole salainen jos se näkyy :stick:

[QUOTE="joo";27395542]no kyllä voi numero näkyä vaikka olisi salainen numero. numeron voi salata usealla tavalla esim numero näyttö esto sekä numerotiedustelu esto idiootti[/QUOTE]

Äitiskö sulle ton nimen anto? :D en mä sentään nimiäni joka viestiin kirjota. Mut onhan sulla aika haaska nimi, et ei siinä.

Yhteistyössä