miten on mahdollista, että joku soitti numerosta +000000?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
päiväl soitti joku tuntemattomalla mulle ja laittoi kiinni puhelimen ja äsken joku tästä +00000 numerosta ja laittoi kiinni. miten tuollaisesta voi soittaa? koitin soittaa takas, niin sanottiin, ettei tuo numero ole käytössä.

Oiskos ulkomailta?!

Joskus on sieltä tullut puhelua pelkillä nollilla..
a015.gif

mun kaverille soitteli joku ulkomaalainen äijä tosi useesti. kaveri soitti as.palveluun ja ne sano et esim.turkissa on semmosia liittymä ku niihin soitetaan takas ne saa siitä puheaikaa. Niin se yritti aina saaha soittaan takas sitä mun kaveria. No loppu soittelu ku kaverin poikakaverir räyhäs englanniks sille sit kaikki kirosanat mitä vaa osas. Ja tää toises pääs: ai döönt ändörstänt juu..joopajoo...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mun kaverille soitteli joku ulkomaalainen äijä tosi useesti. kaveri soitti as.palveluun ja ne sano et esim.turkissa on semmosia liittymä ku niihin soitetaan takas ne saa siitä puheaikaa. Niin se yritti aina saaha soittaan takas sitä mun kaveria. No loppu soittelu ku kaverin poikakaverir räyhäs englanniks sille sit kaikki kirosanat mitä vaa osas. Ja tää toises pääs: ai döönt ändörstänt juu..joopajoo...

mut tuohon ei voinu soittaa takas.

Oiskohankohan se virus? Toimiko kännykkä soiton jälkeen normaalisti? Meillä miehelle tuli soitto ihan kummallisesta numerosta ja sen jälkeen ei saanu soitettua ku kaiuttimen kautta..Huollossa veikkasivat virusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Mie vaan:
Oiskohankohan se virus? Toimiko kännykkä soiton jälkeen normaalisti? Meillä miehelle tuli soitto ihan kummallisesta numerosta ja sen jälkeen ei saanu soitettua ku kaiuttimen kautta..Huollossa veikkasivat virusta.

no on toiminut kyl normaalisti sen jälkeen kännykkä. ei voi tietää mikä kumma se sit oli.

Yhteistyössä