T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:anteeksi ap,mutta vastaatko vain tuntemaasi numeroon?
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:anteeksi ap,mutta vastaatko vain tuntemaasi numeroon?
Kyllä nuita varotuksia lukeneena pistää vähän miettiin kannattaako sitä kovinkaan tuntemattomiin vastailla... Ko onki tullu helvetillisiä laskuja ko vastannu johonki tai soittanu takas johonki jne... Kännykkäaika on sitte nii ihanaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:anteeksi ap,mutta vastaatko vain tuntemaasi numeroon?
Kyllä nuita varotuksia lukeneena pistää vähän miettiin kannattaako sitä kovinkaan tuntemattomiin vastailla... Ko onki tullu helvetillisiä laskuja ko vastannu johonki tai soittanu takas johonki jne... Kännykkäaika on sitte nii ihanaa...
vastaaminen ja takaisin soittaminen ovat tàssà tapauksessa kai kaksi eri asiaa
Alkuperäinen kirjoittaja J.t harmaana:Mua on pommittanut numero, jossa edessä +407 . En tiiä mikä suunta on, koska puh.luettelosta eii löytynyt. Eilenki soitti kolme kertaa puol yheltätoista illalla...
Orlandon suunta nro +407 mulle aamulla tullut puhelu. Nukuin jäi vastaamattataitaa olla joku kaupustelija, piti oikein tarkistaa vastaamattomista ja toi samahan se on mullekkin pariin otteeseen jo soittanut.
Laita puhelimestasi numero estolistalle. Eipä häiriköi enää.tännekin tulee jatkuvasti soittoja numerosta 08861793358! soitot tulleet aina joko myöhään illalla tai aikaisin aamulla! en käsitä mistä ovat saaneet numeroni, sillä se on salainen ja minulla on puhelinmyynnin esto!!! mikä huijari firma kyseessä ja miten ihmeessä tämän saa loppumaan!?