Mikä numero tää tällanen on???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täääääh???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
anteeksi ap,mutta vastaatko vain tuntemaasi numeroon?

Kyllä nuita varotuksia lukeneena pistää vähän miettiin kannattaako sitä kovinkaan tuntemattomiin vastailla... Ko onki tullu helvetillisiä laskuja ko vastannu johonki tai soittanu takas johonki jne... Kännykkäaika on sitte nii ihanaa...

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:

Kyllä nuita varotuksia lukeneena pistää vähän miettiin kannattaako sitä kovinkaan tuntemattomiin vastailla... Ko onki tullu helvetillisiä laskuja ko vastannu johonki tai soittanu takas johonki jne... Kännykkäaika on sitte nii ihanaa...

vastaaminen ja takaisin soittaminen ovat tàssà tapauksessa kai kaksi eri asiaa

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:

vastaaminen ja takaisin soittaminen ovat tàssà tapauksessa kai kaksi eri asiaa

No nii-i, mutko niitä laskuja on kuulema tullu vastaamisestaki...

hei mulle soitti äske kyseilen numero, laitoi sen googlee kun aatteli jos on jonku yritykse numero ja tuli tää tein keskustelu :DD siis mä vastasi ja se löi heti luuli korvaa :oo

Mua on pommittanut numero, jossa edessä +407 . En tiiä mikä suunta on, koska puh.luettelosta eii löytynyt. Eilenki soitti kolme kertaa puol yheltätoista illalla...

Samaisesta numerosta soitettiin tänään myös minulle. Numerotiedustelusta ei ollut apua ja takaisin en viitsinyt soittaa, koska ajattelin, että jos on jotain tärkeää niin soittaa uudestaan. Löysin sitten tämän keskustelun ja en varmaankaan vastaa jos uudelleen yrittää soittaa. Häiritsemään kyllä todellakin jäi..

Minulle soitettiin tänään aamulla tästä samaisesta numerosta enkä silloin ehtinyt vastaamaan. Yritin selvittää numeroa ja löysin tämän ketjun. Juuri äsken soi sama numero ja uskaltauduin vastaamaan epäilyistä huolimatta. Kyseessä oli DNA, joka kyseli, että josko en sittenkään vaihtaisi liittymääni toiselle operaattorille. Tämä sivu oli jäänyt auki joten ajattelin kertoa myös muille joita on jäänyt askarruttamaan..

Sain tänään kanssa kaksi soittoa em. numerosta (en siis vastannut niihin) ja ounastelin juurikin DNA:ta, koska kolme päivää sitten vaihdoin netissä operaattoria. Johan alkoi heti asiakkuus kiinnostaa, vaikkei vuosikausiin ole ollut tarvetta kysellä perään! Myöhäistä rypistää...

Alkuperäinen kirjoittaja J.t harmaana:
Mua on pommittanut numero, jossa edessä +407 . En tiiä mikä suunta on, koska puh.luettelosta eii löytynyt. Eilenki soitti kolme kertaa puol yheltätoista illalla...

Romanian suuntanumerohan tuo.

tännekin tulee jatkuvasti soittoja numerosta 08861793358! soitot tulleet aina joko myöhään illalla tai aikaisin aamulla! en käsitä mistä ovat saaneet numeroni, sillä se on salainen ja minulla on puhelinmyynnin esto!!! mikä huijari firma kyseessä ja miten ihmeessä tämän saa loppumaan!?

Olisikohan nyt oikeasti kyse numerosta 0861793358 eli tuttavallisemmassa muodossa (08) 617 933 58. Toisin sanoen ihan tavallisesta Oulun telealueen puhelinnumerosta, mikä omistaa "Asiakaspalvelukeskus Sentraali Oy". Toisin sanoen, puhelinmyyjä.

Löytyy myös täältä: http://www.puhelinmyyja.info/numero/0861793358/

Mä en vastaa koskaan tuntemattomaan numeroon tai numeroon mitä en tunnista. Sitten jos soittaa monta kertaa lyhyessä ajassa niin voin vastata koska silloin siellä on usein miten joku tuttu kuka on vaihtanut numeronsa. Nekin kyl yleensä laittaa viesti ensiksi.

Yhteistyössä