kenen nimet isäinpäiväkorttiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä kyselee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä kyselee

Vieras
Kirjoitanko myös oman nimeni isäinpäiväkorttiin jonka lapsi saa antaa isälle? Kirjoitanko etunimeni vai että äiti? Entäs kirjoitanko oman nimeni mieheni isän korttiin ja toisinpäin että mieheni nimen oman isäni korttiin?

Miehelleni en ole äiti, joten en tietenkään kirjoita mihinkään hänelle tulevaan äiti. Mieheni isänpäivälahjaan kirjoitan oman nimeni lapsen nimen kanssa, paitsi päiväkodissa tehtyyn lahjaan jossa on pelkästään lapsen nimi. Isoiseille tulee kaikkien nimet. Kyllä minä voi toivottaa hyvää äitienpäivää miehen isälle vaikkei hän minun isäni olekaan.

Isänpäiväkorttiin tietenkin vain hänen lastensa nimet.
Minkähän takia äideillä ei ole Äitinpäivää? Vai onko se sen takia että lapsilla on todennäköisemmin isoäitejä kuin isoisiä?

Alkuperäinen kirjoittaja Isätön;22380639:
Minkähän takia äideillä ei ole Äitinpäivää? Vai onko se sen takia että lapsilla on todennäköisemmin isoäitejä kuin isoisiä?

Siis täh? Miten niin ei ole äitienpäivää? Vai mitä sä nyt oikein tarkoitit? En tajunnu...

Se on perheen isä, eli jos haluat voit laittaa omasikin nimen. Tämä aihe jakaa mielipiteet kahtia, teidän pitää vain päättää kuinka itse teette. Minä aion aina juhlia isänpäivää koska haluan osoittaa arvostusta perheen isää kohtaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Isätön;22380639:

Hyvä huomio. Tosin kai se juhtuu ihan siitä äitienpäivä on paljon paljon vanhempi keksintö kuin isänpäivä ja alkuperäinen tarkoitus oli juhlia kaikkia äitejä ja naisia eikä rajata vain siihen omaan äitiin.

Yhteistyössä