Kenen mies tykkää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tissi-Tiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tissi-Tiina

Vieras
...että on kunnolla täytettä ja varustusta tuossa etupuolella?

Mun mies tykkää ihan hulluna isoista tisseistä ja meno on sen mukaista eli kiihkeä seksielämä!

Mun mies ei välitä tisseistä hirveästi, on ns. peppumiehiä. Mulla oli seurustelun alussa a-kuppi, raskaana c, imettäessä d, mutta se huomaa vaan mun pepun ja sitä puristelee.. En tosin valita :)

Alkuperäinen kirjoittaja meillä ei:
Mun mies ei välitä tisseistä hirveästi, on ns. peppumiehiä. Mulla oli seurustelun alussa a-kuppi, raskaana c, imettäessä d, mutta se huomaa vaan mun pepun ja sitä puristelee.. En tosin valita :)

Sulla on mun näppis :D, paitsi että mun tissit oli kokoa B seurustelun alussa.

Mulla on siitä ihmeellinen kroppa, että vaikka olen kohtuu hoikka(liikun paljon), niin nuo tissit on c tai d-luokkaa. Ärsyttää itseä, kun on muuten urheilijan näkönen, mutta sitten nuo tissit pilaa vaikutelmaa!!

Alkuperäinen kirjoittaja Tissi-Tiina:

Mun mies tykkää ihan hulluna isoista tisseistä ja meno on sen mukaista eli kiihkeä seksielämä!

joo oon huomannu et se tykkää munkin tisuista

Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:

Ei onnistu tuo yritys, vain mun omani kelpaavat hänelle!!

Siis voihan mies olla "tissimiehiä" hinkumatta kuitenkaan minkään järjettömien kannujen perään. Eli ei se aina niin mene, että mitä isommat hinkit niin sitä parempi. Isot kun on harvoin kiinteät.. :whistle:

Ja mulla ei siis itselläni ole juuri mitään tarjottavaa sillä rintamalla, mutta miesten kanssa asiasta on kyllä keskusteltu.. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Siis voihan mies olla "tissimiehiä" hinkumatta kuitenkaan minkään järjettömien kannujen perään. Eli ei se aina niin mene, että mitä isommat hinkit niin sitä parempi. Isot kun on harvoin kiinteät.. :whistle:

Ja mulla ei siis itselläni ole juuri mitään tarjottavaa sillä rintamalla, mutta miesten kanssa asiasta on kyllä keskusteltu.. :xmas:

Ei tartte ole mitkään megalollot, mutta mehevät kuitenkin! Ne joilla on jotain annettavaa, tietävät miten miehet reagoivat tisseihin!

Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:

Ei onnistu tuo yritys, vain mun omani kelpaavat hänelle!!

hehee..etkö tiedä että hommat hoidetaan salassa..

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:

Ei tartte ole mitkään megalollot, mutta mehevät kuitenkin! Ne joilla on jotain annettavaa, tietävät miten miehet reagoivat tisseihin!

No jaa, mulla on luonnostaan b-kuppi ja raskauden aikana oli c ja loppuraskaudessa/imetyksessä melkein d.Eipä tuo äijä niitä paljoa hipelöinyt,vaan odotti että olen saanut imetykset loppuun ja rintavarustukseni "yhtä ihanaksi ja samankokoiseksi" kuin ennen imetystä.

Ja tuosta "jos on jotain annettavaa,niin tietää miten mies reagoi tisseihin",mä tiedän sitten vasta miten miehet reagoivat tisseihin kun mulle munat tuonne haarojen väliin kasvaa,mutta aika epätodennäköistä että niin käy :D

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Mulle tulee tisseistä mieleen äiti. Oma 60 v äiti. Onneksi mies ei tykkää isoista.

Sun mieshän tykkää nuolla ruskeaa reikää, kuten oot kertonut!

Sullahan oli jollain toisella palstalla(oliko se parisuhde vai isät) kauheeta jorinaa tissejä vastaan!

Yhteistyössä