kenen mielestä marimekon pallopaidat on noloja?

• Viestiketjun aloittaja "kkkk"
  • Ensimmäinen viesti
"joo"
On! Ja kaikki muutkin Marimekon ns. perusvaatteet. Kuosit on törkeen rumia ja mallit sopii tantoille. Jotkut harvat mekot ja kuosit on vähän nätimpiä, mut aika harvassa.

"tytsyjen äiti"
Mulla ei ole marivaatteita, mutta tytöilläni on paljon marimekkoa ja pallokuosia. Tykkään niistä tosi paljon. Eikä pallokuosi ole mitenkään noloa aikuisellakaan, jos vaate muuten sopii tilanteeseen. Esim. kesällä marimekon trikoovaattet on ihan hauskoja ja värikkäitä ranta ja puistolookiin.. Juhliin en ehkä laittais.

"mona"
Jaa no omaan tyyliini ei sovi. Mutta musta ihan kivoja kotipaitoja tai jos on töissä vaikka päiväkosissa tmv paikassa. Noloja? No ei, en ees oikeen tiedä millanen vaate ois musta nolo.

"ABC"
Marimekolla on nykyään ihan älyttömän tyylikkäitä vaatteita. En nyt tarkoita unikko/päärynäkuosisia laukkuja tai vaatteita, vaan näitä viime vuosien uusien suunnittelijoiden juttuja. Esim. Sarah Jessica Parker eli "Carrie Bradshaw" tilasi viime kesän mallistosta itselleen vaatteita ja myös kaäytti niitä. Onko se sitten joku meritti, noh, en tiedä, mutta tyyli-ikonina häntä jossain piireissä pidetään

Musta tuntuu että Marimekkoa haukkuvat tietävät vain ne "vanhanaikaiset" täti-Marimekot. Toinen Marimekkoa halveksiva ryhmä on ehkä Crazy Age-Guess-bling bling -pukeutujat...?

Mari fani
Minä ole koko ikäni (40 vuotta) tykännyt raidallisista ja pallokuosisista vaatteista ja minusta Marimekon vaatteet ovat juuri minun makuun. Jos joku vaate on nolo niin se olisi silloin joko liian niukkai tai liian paljastava. Marimekon vaatteista ei voi sanoa sellaisata.

yöks
Minä ole koko ikäni (40 vuotta) tykännyt raidallisista ja pallokuosisista vaatteista ja minusta Marimekon vaatteet ovat juuri minun makuun. Jos joku vaate on nolo niin se olisi silloin joko liian niukkai tai liian paljastava. Marimekon vaatteista ei voi sanoa sellaisata.
No ei voikaan koska ne on kamalia säkkejä! Joo, ei merkki tee mistään vaatteesta kaunista tai tyylillisesti hienoa.

Yhteistyössä