kenen mielestä marimekon pallopaidat on noloja?

• Viestiketjun aloittaja "kkkk"
  • Ensimmäinen viesti
pallopidat, raitapaidat, you name it... IHANIA kaikki <3
Marimekko henkeen ja vereen <3

Itselläni on mustavalkoinen ja mustaharmaa raitapaita ja mustavalkoinen pallopaita joita pidän mustien pillifarkkujen kanssa. Ja olen 25v 'tytön hupakko' eli kahden lapsen äiti :D

Lapsilla on molemmilla punavalkoiset pallopaidat ja raitapaitoja montaa montaa väriä :)

Onko kaikki vaatteet mitkä eivät kuosiltaan tai malliltaan tai tyyliltään mene omaan makuun noloja? Jos mulle ei sovi farkkuleggarit ja en tykkää niistä, onko farkkuleggarit nolot? Mä en tykkää printtipaidoista - henkkamaukka on nolo. Mä en tykkää rimpsupaidoista - ne on noloja.

Miksi pallo kuosina olisi nolo?

Onko kaikki vaatteet mitkä eivät kuosiltaan tai malliltaan tai tyyliltään mene omaan makuun noloja? Jos mulle ei sovi farkkuleggarit ja en tykkää niistä, onko farkkuleggarit nolot? Mä en tykkää printtipaidoista - henkkamaukka on nolo. Mä en tykkää rimpsupaidoista - ne on noloja.

Miksi pallo kuosina olisi nolo?
Kaikkiin muihin ei mutta rimpsupaidat on kyllä noloja :D

"vieras"
Mun mielestä Marimekon trikoopaitojen hinta-laatusuhde ei ole kohdillaan, tai sitten meille on sattunut useampi maanantaikappale. Jos lapsen pusero maksaa viisikymppiä, se saisi (oikein pestynä) kestää pitkään.

meillä
Meillä on paljon lapsilla marimekkoa, lähinnä raitapaitaa...olen ne ostanut kaikki käytettynä kirpparilta...just ostin uudenveroisen raitapaidan 1,50€.
normihintaa en maksais! mutta meneehän ne lapsilla, kuten muutkin paidat!

vielä tästä
unikko -kuosia taisi juuri vuosi-kaksi sitten joku nimeltä mainitsematon italialainen kuuluisa muotitalo kopioida niin että marimekko tästä joutui tekemään ihan haloota! kyl nää tyyliasiat on ihania.
noloa on risat ja likaiset vaatteet.. ja väärän kokoiset. säkkimallisia marimekkoja emme käytä, vain tyköistuvia ja sopivia!
itse olen ollut pienestä pitäen marifani ja lapseni käyttää pallo- ja raitakuoseja mennentullen!! <3

Alkuperäinen kirjoittaja vielä tästä;25734167:
unikko -kuosia taisi juuri vuosi-kaksi sitten joku nimeltä mainitsematon italialainen kuuluisa muotitalo kopioida niin että marimekko tästä joutui tekemään ihan haloota! kyl nää tyyliasiat on ihania.
noloa on risat ja likaiset vaatteet.. ja väärän kokoiset. säkkimallisia marimekkoja emme käytä, vain tyköistuvia ja sopivia!
itse olen ollut pienestä pitäen marifani ja lapseni käyttää pallo- ja raitakuoseja mennentullen!! <3
Muoti se vasta kamalaa onkin. Kun kattoo jotain muotikuvastoja niin lähes jokainen vaate on sellainen, että en kyllä kehtaisi kaupungilla kulkea se päälläni, tai töissä.

"vieras"
"kello"
Tykkään lapsilla, itsellä en niinkään. Noloa on mun mielestä pukea esim. eskari- ikäinen napapaitoihin sun muihin pissisvermeisiin tai kun aikuinen ihminen pukeutuu liian pieniin ja sopimattomiin vaatteisiin.

Yhteistyössä