Kenen mielestä tää on hauskaa? Tai vähän outoa..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Olin kaverilla kylässä päivällä ja heidän koiransa on juuri saanut pentuja.
Heillä myös tällainen pieni taapertaja, poika 10kk. Istuttiin kahvipöydässä ja sit yllättäen koiranpentu kakkas siihen lattialle, ja ennenku ehittiin huomatakkaan tää poika oli laittanu sitä kakkaa suuhun.
Kaveri alko vaan nauramaan, ei siis saanu millään naurua lopetettua, meni tottakai ottamaan kakan pois suusta mut tässä ainoa miten pojan pesi: Kasteli vähän keittiöpyyhettä ja pyyhkäs suunpielistä ja sisältä!!!

Katoin ihan järkyttyneenä!! kysyin vaan että öö, etkö sä meinaa vaikka suuta huuhdella tai jotain, niin tuhahti vaan siihen. No, otin sitte ite pojan kainaloon ja menin pesemään kunnolla suun ja kädet saippualla. Pesin myös hampaat häneltä.

Takas tullessani kaveri oli kun ei olis mitään tapahtunut ja myöhemmin naureskeli vaan asialle...

SIIS TÄH.

Pentu koiran kakka nyt ei ole mitenkään vaarallista, eikä varmaan sitä paljoa suuhun kerinnyt laittamaankaan. Ällöttäväähän tuollainen on, mutta että sinä menit saippualla pesemään kaverin lapsen suun?!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pentu koiran kakka nyt ei ole mitenkään vaarallista, eikä varmaan sitä paljoa suuhun kerinnyt laittamaankaan. Ällöttäväähän tuollainen on, mutta että sinä menit saippualla pesemään kaverin lapsen suun?!

Sanoinhan jo että suuta en pessyt saippualla.

Alkuperäinen kirjoittaja aha:
mitenkä se paska on sille pojalle sitten vaarallista?

No kyllä mua ainaki oksetti että sitä paskaa jäi sinne suuhun sulamaan!
Kyllä mun mielestä ois voinu ees huuhdella suun ja pestä kädet?!
Paskaa oli käsissäkin vielä kun menin niitä pesemään.

Ok, ehkä mä sitte oon outo....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja aha:
mitenkä se paska on sille pojalle sitten vaarallista?

No kyllä mua ainaki oksetti että sitä paskaa jäi sinne suuhun sulamaan!
Kyllä mun mielestä ois voinu ees huuhdella suun ja pestä kädet?!
Paskaa oli käsissäkin vielä kun menin niitä pesemään.

Ok, ehkä mä sitte oon outo....

Hyvin toimittu. Kakansyönti ei kuulosta minusta ainakaan hauskalta.

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Se saippua oli kyllä huomattavasti pahempi lapsen suulle!!!

Mitäs takametsän tietäjiä täällä taas on liikkeellä. Kyllä uloste on ihmiselle vaarallisempaa kuin joku käsisaippua. Jos jollekin on vielä epäselvää, ulosteessa elää melkoisen tujuja bakteereita, jotka tosiaankin syötynä eivät ole mitenkään terveellisiä ihmiselle. Saippuaa taas saa syödä litran ja siitä seurauksena on ehkä vatsakipua. Ihmetyttää muuten, että peruskoulutukseen satsataan Suomessa niinkin paljon ja silti löytyy tuollaista kehitysmaatasoista sivistystä " miten se kakka nyt on vaarallista sille lapselle".
Olet ap ihan normaali etkä lainkaan tiukkapipo.

Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh mitä porukkaa:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Se saippua oli kyllä huomattavasti pahempi lapsen suulle!!!

Mitäs takametsän tietäjiä täällä taas on liikkeellä. Kyllä uloste on ihmiselle vaarallisempaa kuin joku käsisaippua. Jos jollekin on vielä epäselvää, ulosteessa elää melkoisen tujuja bakteereita, jotka tosiaankin syötynä eivät ole mitenkään terveellisiä ihmiselle. Saippuaa taas saa syödä litran ja siitä seurauksena on ehkä vatsakipua. Ihmetyttää muuten, että peruskoulutukseen satsataan Suomessa niinkin paljon ja silti löytyy tuollaista kehitysmaatasoista sivistystä " miten se kakka nyt on vaarallista sille lapselle".
Olet ap ihan normaali etkä lainkaan tiukkapipo.

Maitopennun kakassa ei ole vielä samoja bakteereja kuin aikuisen koiran.

Yhteistyössä