kenen mielestä nuo ticket tähtihaalarit on nättejä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fffffff
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Koska mua ärsyttää kun ostetaan lapselle vaatteita jonkun merkin takia.

Eli sen takia pistät jonkun merkin täysin pannaan? Ihan yhtä paljon toitotetaan tällä palstalla Remusta tai Jonathanista, joten ilmeisesti et niitäkään voi ostaa. Moni ostaa juuri Remun, koska se on "Remu" eli hyvä hintalaatusuhde ja tiedetään perheelle hyväksi. Merkkejä voidaan suosia hyvinkin erilaisin perustein. Mä ostan Ticketin siksi, että se on _lämpimin_ mitä tiedän ja lapsella pitää olla yksi puku, jossa pärjää oli mikä tahansa pakkanen.

Okei, mä myönnän että se mainittu canada goose on lämpimin :) mutta sitä muksu saa vasta kun vaate menisi muutaman vuoden. Itselläni en ole ostosta katunut ja pohdin voisinko ostaa 400e toppahousut - olisi siinä housut melkein loppuelämäkseni...

Eli sen takia pistät jonkun merkin täysin pannaan? Ihan yhtä paljon toitotetaan tällä palstalla Remusta tai Jonathanista, joten ilmeisesti et niitäkään voi ostaa. Moni ostaa juuri Remun, koska se on "Remu" eli hyvä hintalaatusuhde ja tiedetään perheelle hyväksi. Merkkejä voidaan suosia hyvinkin erilaisin perustein. Mä ostan Ticketin siksi, että se on _lämpimin_ mitä tiedän ja lapsella pitää olla yksi puku, jossa pärjää oli mikä tahansa pakkanen.

Okei, mä myönnän että se mainittu canada goose on lämpimin :) mutta sitä muksu saa vasta kun vaate menisi muutaman vuoden. Itselläni en ole ostosta katunut ja pohdin voisinko ostaa 400e toppahousut - olisi siinä housut melkein loppuelämäkseni...

Joo mut toisaalta en mä ollu kuullu koko merkistä ennen ku tänne palstalle eksyin.. En kuulu niihin äiteihin jotka miettii koko kesän ja syksyn minkälainen haalari talveksi hankitaan..

En kuulu niihin äiteihin jotka miettii koko kesän ja syksyn minkälainen haalari talveksi hankitaan..

Jotkut ihmiset miettivät ostoksiaan paljon. Myös miehet saattavat pähkiä pitkään testejä verratessa kun valitsevat uutta autoa, talvirenkaita tai kameraa.

Miksi kaikki ostokset on tehtävä silmät ummessa hakuammunnalla? Miksi on väärin miettiä mihin rahansa pistää?

Jotkut ihmiset miettivät ostoksiaan paljon. Myös miehet saattavat pähkiä pitkään testejä verratessa kun valitsevat uutta autoa, talvirenkaita tai kameraa.

Miksi kaikki ostokset on tehtävä silmät ummessa hakuammunnalla? Miksi on väärin miettiä mihin rahansa pistää?

Ei se ole väärin mutta mä en kuulu niihin ihmisiin. En mieti mitään muutakaan ostoksiani. Ostan kun tarvetta on. Ja liian usein toki myös silloin kun ei ole. Mutta en koskaan esimerkiks selaile netistä tuotteita etukäteen ja osta sen perusteella.

voi kissanviikset kun on ihmisillä suuret ongelmat : ))
vaivata nyt päätään haalarin merkillä,mitä muilla on..
kukin ostaa mitä ostaa,ja se siitä.
en voisi koskaan olla kateellinen jostakin vaatemerkistä,en todella.
itse ostan mitä milloinkin,mikä sattuu miellyttämään lapsen ja omaa silmää,on se sitten h&m.ää tai
tikettii. haalari on haalari,jonka pääsääntöinen tehtävä on pitää lapsi lämpimänä(ja mielellään kuivana)
kateellinen voisin olla vaikkapa rakastavasta perheestä,tai hyvästä omastatunnosta,mutta ei tarvitse olla niistäkään kateellinen,koska kumpikin löytyy.. : )

mulle merkillä ei oo väliä, ainut kriteeri haalaria ostaessa on se että niitä ei tuu toista samanlaista heti vastaan hoidossa tai muuallakaan ja tässä olen onnistunut

Yhteistyössä