Kenen mielest toi Matthew Macconahue

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akkavalta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
enpä tiedä olenko ennen äijän naamaa nähny, mutta ei kiitos mulle.

Katon siis niiiiin vähän telkkaria, että en tunnista viime aikain tuoreempia näyttelijöitä, mutta enivei, ei ole minusta komea.

Alkuperäinen kirjoittaja Akkavalta:
Musta sille ei sovi tommonen pöyry. Kattelin noit kuvia niin ne mis sill on kalju tai ihan lyhyet hiukset niin niis se on syötävä mut tosiaan nois pitemmis hiuksis ei oikei

miks mä en nää siit kuvii kaljuna..? :(

Alkuperäinen kirjoittaja jj:
Musta sille ei sovi tommonen pöyry. Kattelin noit kuvia niin ne mis sill on kalju tai ihan lyhyet hiukset niin niis se on syötävä mut tosiaan nois pitemmis hiuksis ei oikei

jos jaksat noi 267 kuvaa käydä läpi ni on siel. Eikä tartte ees kaikkia käydä läpi ku en mäkään kattonu ja kalju sil niis joissaki oli.

Alkuperäinen kirjoittaja jj:

jos jaksat noi 267 kuvaa käydä läpi ni on siel. Eikä tartte ees kaikkia käydä läpi ku en mäkään kattonu ja kalju sil niis joissaki oli.

En mää jaksa selata.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
on hyvännäköinen. musta sillä on pilkettä silmäkulmassa,sellainen seksikkyys. Näyttää kuitenkin mukavalta

Muhun vetoaa sellainen pilke silmäkulmassa miehet, ovat vähän sellaisia huumorimiehiä ja "kiusaajia" ;)

Yhteistyössä