Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29454799:
Minä en ole ollut kenenkään kanssa riidoissa sitten alakouluiän. Ihan turhaa ajanhukkaa sellainen, epäaikuismaista käytöstä.
Toivon että saat välit isäsi kanssa korjattua.
Niin,tämä kun olisi vaan itsestä kiinni. Kaikki asiat eivät ole noin musta valkoisia.
Olen riidoissa äitini kanssa. Hän suuttui,eikä sovinto yrityksistä ole halunnut sopia. En halua enää madella ja anella jollei toinen halua tulla vastaan. Tapahtumasta jo 3 v. ja laittanut välejä poikki myös muiden sukulaisten kanssa. Esim. veljeni kanssa.
Riitely on täysin turhanpäiväistä,mutta yksin ei sopua voi tehdä jos toinen ei halua sitä tehdä.
Tässäkin tilanteesssa,olen anteeksi pyytänyt ja tehnyt sovintoa (kissani rikkoi äitini maljakon) ja kertonut korvaavani rikki menneen tavaran. Mutta ei. Sain kuulla olevani vaan haitaksi,eikä ole siis 3 vuoteen vastannut puhelimeen
Kissani oli hänellä hoidossa koska hän halusi sen seurakseen. Yksin kun asustaa.
En tiedä saammeko sovittua.Asia ei ole minusta kiinni. Toisaalta en tiedä pystynkö antamaan enää anteeksi.. Kuka äiti pistää välit poikki lapsensa kanssa kukkaruukun vuoksi?